Запис Детальніше

Функціональні блоки у системах керування рухомим складом

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціональні блоки у системах керування рухомим складом
Функциональные блоки в системах управления подвижным составом
 
Creator Вікторов, В. Г.
 
Subject функціональні блоки
система керування
рухомий склад
математична модель
функциональные блоки
система управления
подвижной состав
математическая модель
functional blocks
management system
rolling stock
mathematical model
 
Description Вікторов, В. Г. Функціональні блоки у системах керування рухомим складом / В. Г. Вікторов // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 122—125.
UA: Пропонується компонувати апаратуру систем керування у вигляді окремих функціональних блоків, кожен з яких керує тільки одним об’єктом. Виходячи з вимог до системи керування в цілому і необхідності виконання залежностей, які зумовлені логікою її роботи, запропоновано алгоритм розробки функціональних блоків. За математичну модель функціонального блока прийнято скінченний автомат, для аналізу роботи якого в системах керування рухомим складом доцільно використовувати таблиці переходів.
RU: Предлагается компоновать аппаратуру систем управления в виде отдельных функциональных блоков,
каждый из которых управляет только одним объектом. Исходя из требований к системе управления в целом
и необходимости выполнения зависимостей, которые определены логикой ее работы, предложен алгоритм
разработки функциональных блоков. В качестве математической модели функционального блока принят
конечный автомат, для анализа работы которого в системах управления подвижным составом целесообразно использовать таблицы переходов.
EN: The article proposes to arrange the equipment of control systems as separate functional blocks, each of which
operates only one object. Proceeding from requirements to the control system as a whole and necessity of meeting
the dependences, determined by the logic of its work, the authors have suggested an algorithm of development of
functional blocks. The final automatic device is accepted as a mathematical model of the functional block. For the
analysis of its works within the rolling stock operation systems, it is expedient to use the tables of transitions.
 
Date 2014-05-28T08:01:27Z
2014-05-28T08:01:27Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2349
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20529/18116
 
Language other
 
Relation http://stp.diit.edu.ua/article/view/20529/18116
 
Publisher ДНУЗТ