Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги
Оценка влияния угла наклона наклонной тяги на вертикальную нагруженность колесных пар двухосных тележек локомотива при реализации тяги |
|
Creator |
Бондарєв, Олександр Матвійович
Рижова, Т. О. Бондарев, О. О. Бондарев, Александр Матвеевич Bondarev, Oleksandr M. Bondaryev, Oleksandr M. |
|
Subject |
результати теоретичних розрахунків
вертикальна навантаженість колісна пара вантажний поїзд КБМ результаты теоретических расчетов вертикальная загруженность колесная пара грузовой поезд results of theoretical calculations vertical loading wheelset freight train |
|
Description |
Бондарев, О. М. Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги / О. М. Бондарев, Т. О. Рижова, О. О. Бондарев // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 136—140. UA: У статті наведено результати теоретичних розрахунків вертикальної навантаженості колісних пар двовісних візків локомотива при стаціонарних режимах його руху зі складом вагонів вантажного поїзда. Оцінюється вплив кута нахилу похилої тяги на різницю навантажень колісних пар візків. RU: В статье приведены результаты теоретических расчетов вертикальной нагруженности колесных пар двухосных тележек локомотивов при стационарных режимах его движения с составом вагонов грузового поезда. Оценивается влияние угла наклона наклонной тяги на разность нагрузок колесных пар тележек. EN: The paper provides the outcomes of theoretical calculations of vertical loading of wheelsets of two-axle locomotive bogies with the locomotive running on a stationary mode with a freight train. Evaluation is given to the influence of the slope angle of the inclined roller on the difference of loadings onto the bogie wheelsets |
|
Date |
2014-05-28T08:52:44Z
2014-05-28T08:52:44Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2352
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20692/18274 |
|
Language |
other
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|