Запис Детальніше

Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги
Оценка влияния угла наклона наклонной тяги на вертикальную нагруженность колесных пар двухосных тележек локомотива при реализации тяги
 
Creator Бондарєв, Олександр Матвійович
Рижова, Т. О.
Бондарев, О. О.
Бондарев, Александр Матвеевич
Bondarev, Oleksandr M.
Bondaryev, Oleksandr M.
 
Subject результати теоретичних розрахунків
вертикальна навантаженість
колісна пара
вантажний поїзд
КБМ
результаты теоретических расчетов
вертикальная загруженность
колесная пара
грузовой поезд
results of theoretical calculations
vertical loading
wheelset
freight train
 
Description Бондарев, О. М.
Оцінка впливу кута нахилу похилої тяги на вертикальну навантаженність колісних пар двовісних візків локомотива при реалізації тяги / О. М. Бондарев, Т. О. Рижова, О. О. Бондарев // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 136—140.
UA: У статті наведено результати теоретичних розрахунків вертикальної навантаженості колісних пар двовісних візків локомотива при стаціонарних режимах його руху зі складом вагонів вантажного поїзда. Оцінюється вплив кута нахилу похилої тяги на різницю навантажень колісних пар візків.
RU: В статье приведены результаты теоретических расчетов вертикальной нагруженности колесных пар двухосных тележек локомотивов при стационарных режимах его движения с составом вагонов грузового поезда.
Оценивается влияние угла наклона наклонной тяги на разность нагрузок колесных пар тележек.
EN: The paper provides the outcomes of theoretical calculations of vertical loading of wheelsets of two-axle locomotive
bogies with the locomotive running on a stationary mode with a freight train. Evaluation is given to the influence
of the slope angle of the inclined roller on the difference of loadings onto the bogie wheelsets
 
Date 2014-05-28T08:52:44Z
2014-05-28T08:52:44Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2352
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20692/18274
 
Language other
 
Publisher ДНУЗТ