Запис Детальніше

Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»
Математическая модель формы изношенных деталей системы сопряжения «шейка оси колесной пары - внутреннее кольцо подшипника»
 
Creator Костін, Микола Олександрович
Михаліченко, Павло Євгенович
Костин, Николай Александрович
Михаличенко, Павел Евгеньевич
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Mihalichenko, Pavel E.
Mykhalichenko, Pavel Ye.
Mykhalichenko, Pavlo Ye.
 
Subject форми зношених деталей
система спряження
колісна пара
шийка осі
внутрішнє кільце підшипника
КТОЕ
формы изношенных деталей
система сопряжения
колесная пара
шейка оси
внутреннее кольцо подшипника
form of worn parts
system conjugation
wheelset
neck axis
bearing inner ring
 
Description Костін, М. О.
Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари - внутрішнє кільце підшипника" / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 149—155.
UA: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання.
RU: В статье описана математическая модель и результаты вероятностных экспериментальных и теоретических исследований величины износа внутренней поверхности внутреннего кольца подшипника и шейки оси колесной пары электровозов серии ВЛ. Предложена новая технология сстановления натяга системы путем электролитического осаждения цинка импульснореверсивным током. Приведены параметры тока, а также результаты предварительных лабораторных исследований прочности прессового соединения.
EN: The article describes a mathematical model and the results of the probabilistic experimental and theoretical research of the degree of wear of the inside surface of bearing rings and wheelset neck of the VL series electric locomotives. A new technology of system tightness restoration has been proposed by means of electrolytic precipitation of zinc by impulse/reverse currents. The parameters of the current and the result of preliminary laboratory strength tests of the pressed connections have been provided.
 
Date 2014-05-30T06:26:31Z
2014-05-30T06:26:31Z
2004
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2358
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709/18287
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ