Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Математична модель форми зношених деталей системи спряження «шийка осі колісної пари – внутрішнє кільце підшипника»
Математическая модель формы изношенных деталей системы сопряжения «шейка оси колесной пары - внутреннее кольцо подшипника» |
|
Creator |
Костін, Микола Олександрович
Михаліченко, Павло Євгенович Костин, Николай Александрович Михаличенко, Павел Евгеньевич Kostin, Mykola O. Kostin, Nickolai A. Mihalichenko, Pavel E. Mykhalichenko, Pavel Ye. Mykhalichenko, Pavlo Ye. |
|
Subject |
форми зношених деталей
система спряження колісна пара шийка осі внутрішнє кільце підшипника КТОЕ формы изношенных деталей система сопряжения колесная пара шейка оси внутреннее кольцо подшипника form of worn parts system conjugation wheelset neck axis bearing inner ring |
|
Description |
Костін, М. О. Математична модель форми зношених деталей системи спряження "шийка осі колісної пари - внутрішнє кільце підшипника" / М. О. Костін, П. Є. Михаліченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2004. — Вип. 4. — С. 149—155. UA: У статті викладено математичну модель та результати імовірнісних експериментальних та теоретичних досліджень величини зносу внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника та шийки осі колісної пари електровозів серії ВЛ. Запропоновано нову технологію відновлення натягу системи шляхом електролітичного осадження цинку імпульсно-реверсивним струмом. Наведено параметри струму та результати попередніх лабораторних досліджень міцності пресового з’єднання. RU: В статье описана математическая модель и результаты вероятностных экспериментальных и теоретических исследований величины износа внутренней поверхности внутреннего кольца подшипника и шейки оси колесной пары электровозов серии ВЛ. Предложена новая технология сстановления натяга системы путем электролитического осаждения цинка импульснореверсивным током. Приведены параметры тока, а также результаты предварительных лабораторных исследований прочности прессового соединения. EN: The article describes a mathematical model and the results of the probabilistic experimental and theoretical research of the degree of wear of the inside surface of bearing rings and wheelset neck of the VL series electric locomotives. A new technology of system tightness restoration has been proposed by means of electrolytic precipitation of zinc by impulse/reverse currents. The parameters of the current and the result of preliminary laboratory strength tests of the pressed connections have been provided. |
|
Date |
2014-05-30T06:26:31Z
2014-05-30T06:26:31Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2358
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20709/18287 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|