Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються
Грузоподъемность пролетных строений и установления режима движения поездов по мостам, эксплуатируемых |
|
Creator |
Тарасенко, Віктор Петрович
Тарасенко, Виктор Петрович Tarasenko, Viktor P. |
|
Subject |
металеві та залізобетонні прогонові будови
рухомий склад залізниць класи прогонових будов і рухомого складу КМ металлические и железобетонные пролетные строения подвижной состав железных дорог классы пролетных строений и подвижного состава metallic and reinforced concrete span structures the railway rolling stock the classes of span structures and rolling stock |
|
Description |
Тарасенко, В. П. Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються / В. П. Тарасенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 190—196. UK: Розглядається методика визначення класів за вантажопідйомністю металевих та залізобетонних прогонових будов залізничних мостів, що експлуатуються, і рухомого складу залізниць за дією на мости. На основі порівняння класів прогонових будов і рухомого складу встановлюється можливість та умови руху сучасного рухомого складу по мостах. RU: Рассматривается методика определения классов по грузоподъемности металлических и железобетонных пролетных строений эксплуатируемых железнодорожных мостов и подвижного состава железных дорог по воздействию на мосты. На основании сравнения классов пролетных строений и подвижного состава устанавливается возможность и условия движения современного подвижного состава по мостам. EN: The paper examines a method of classifying metallic and reinforced concrete span structures of the operated railway bridges into carrying capacity and of the railway rolling stock into degree of the impact on bridges. On the basis of comparison of the classes of span structures and rolling stock, the possibility and conditions of running modern rolling stock on the bridges are determined. |
|
Date |
2014-06-16T12:36:38Z
2014-06-16T12:36:38Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2392
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20445/18054 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|