Запис Детальніше

Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються
Грузоподъемность пролетных строений и установления режима движения поездов по мостам, эксплуатируемых
 
Creator Тарасенко, Віктор Петрович
Тарасенко, Виктор Петрович
Tarasenko, Viktor P.
 
Subject металеві та залізобетонні прогонові будови
рухомий склад залізниць
класи прогонових будов і рухомого складу
КМ
металлические и железобетонные пролетные строения
подвижной состав железных дорог
классы пролетных строений и подвижного состава
metallic and reinforced concrete span structures
the railway rolling stock
the classes of span structures and rolling stock
 
Description Тарасенко, В. П.
Вантажопідйомність прогінних будов та встановлення режиму руху поїздів по мостах, що експлуатуються / В. П. Тарасенко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 6. — С. 190—196.
UK: Розглядається методика визначення класів за вантажопідйомністю металевих та залізобетонних прогонових будов залізничних мостів, що експлуатуються, і рухомого складу залізниць за дією на мости. На основі порівняння класів прогонових будов і рухомого складу встановлюється можливість та умови руху сучасного рухомого складу по мостах.
RU: Рассматривается методика определения классов по грузоподъемности металлических и железобетонных
пролетных строений эксплуатируемых железнодорожных мостов и подвижного состава железных дорог по
воздействию на мосты. На основании сравнения классов пролетных строений и подвижного состава устанавливается возможность и условия движения современного подвижного состава по мостам.
EN: The paper examines a method of classifying metallic and reinforced concrete span structures of the operated railway bridges into carrying capacity and of the railway rolling stock into degree of the impact on bridges. On the basis of comparison of the classes of span structures and rolling stock, the possibility and conditions of running modern rolling stock on the bridges are determined.
 
Date 2014-06-16T12:36:38Z
2014-06-16T12:36:38Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2392
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20445/18054
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ