Запис Детальніше

Математическая модель пространственных колебаний пассажирского вагона в обычной постановке

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математическая модель пространственных колебаний пассажирского вагона в обычной постановке
Математична модель просторових коливань пасажирського вагона у звичайній постановці
Mathematical Model of 3d-vibrations of Passenger Car in the Usual Conditions
 
Creator Пшинько, Александр Николаевич
Мямлин, Сергей Витальевич
Приходько, Владимир Иванович
Шкабров, Олег Анатольевич
Игнатов, Георгий Сергеевич
Донченко, Анатолий Владимирович
Федюшин, Юрий Михайлович
Пшінько, Олександр Миколайович
Мямлін, Сергій Віталійович
Приходько, Володимир Іванович
Pshinko, Oleksandr M.
Pshynko, Aleksandr N.
Myamlin, Serhiy V.
Prikhodko, Vladimir I.
Prikhod'ko, V. I.
Shkabrov, Oleg A.
Ihnatov, Heorhii S.
Donchenko, Anatolii V.
Fediushyn, Yurii M.
Шкабров, Олег Анатолійович
Ігнатов, Георгій Сергійович
Донченко, Анатолій Володимирович
Федюшин, Юрій Михайлович
 
Subject КББМ
КБМ
математична модель
просторові коливання
звичайна постановка
математическая модель
пространственные колебания
обычная постановка
mathematical model
spatial variation
regular production
 
Description Математическая модель пространственных колебаний пассажирского вагона в обычной постановке / А. Н. Пшинько, С. В. Мямлин, В. И. Приходько [и др.] // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 7. — С. 79—86.
RU: Предложена математическая модель для изучения пространственных колебаний пассажирских вагонов, на которой проведены обширные теоретические исследования по изучению новых моделей пассажирских вагонов производства Крюковского вагоностроительного завода. Исследования в дальнейшем проводились в рабочем диапазоне скоростей 20…200 км/ч на различных участках пути. Результаты расчетов подтвердили правильность конструкторских решений.
UA: Запропонована математична модель для вивчення просторових коливань пасажирських вагонів, за допомогою якої проведено значні теоретичні дослідження з вивчення нових моделей пасажирських вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу. Дослідження у подальшому проводилися у робочому діапазоні швидкостей 20…200 км/год на різних ділянках колії. Результати розрахунків підтвердили правильність конструкційних рішень.
EN: In article the mathematical model for studying spatial fluctuations of carriages on which extensive theoretical researches on studying new models of carriages of manufacture car-building factory Kryukov are lead is offered. Researches further were carried in a working range of speeds 20…200 km/h on various sites of a way. Results of calculations have proved design decisions.
ОАО «Крюковский вагоностроительный завод»; Украинский научно-исследовательский институт вагоностроения; Укрзализныця
 
Date 2014-06-24T06:40:44Z
2014-06-24T06:40:44Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2409
http://stp.diit.edu.ua/article/view/20346/17958
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ