Запис Детальніше

Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей
Методичні аспекти визначення рівнів небезпечного і заважає впливу рухомого складу на роботу рейкових кіл
 
Creator Завгородний, Александр Викторович
Гаврилюк, Владимир Ильич
Сыченко, Виктор Григорьевич
Завгородній, Олександр Вікторович
Zavgorodnij, Oleksandr V.
Gavrilyuk, Vladimir I.
Havryliuk, Volodymyr I.
Sichenko, Victor G.
Sychenko, Viktor H.
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Сиченко, Віктор Григорович
 
Subject система тягового электроснабжения
локомотивная сигнализация
методика определения допустимых уровней
системи тягового електропостачання
локомотивна сигналізація
методика визначення допустимих рівнів
КАТЗ
traction power supply system
locomotive signalization
method of determining permissible levels
 
Description Завгородний, А. В.
Методические аспекты определения уровней опасного и мешающего влияния подвижного состава на работу рельсовых цепей / А. В. Завгородний, В. И. Гаврилюк, В. Г. Сыченко // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 9. — С. 11—14.
RU: Проведен анализ электромагнитного влияния подвижного состава и системы тягового электроснабжения на работу рельсовых цепей и автоматической локомотивной сигнализации непрерывного типа. Предложена методика определения допустимых уровней опасного и мешающего электромагнитного влияния тягового
тока на РЦ и АЛСН на основе компьютерного моделирования
UK: Проведено аналіз електромагнітного впливу рухомого складу та системи тягового електропостачання на роботу рейкових кіл та автоматичної локомотивної сигналізації безперервної дії. Запропоновано методику
визначення допустимих рівнів небезпечного та заважаючого електромагнітного впливу тягового струму на РК і АЛСН на основі комп’ютерного моделювання
EN: An analysis of electromagnetic influence of rolling stock and traction power supply system on rail circuits and cab locomotive signalization has been provided. A method of determining permissible levels of dangerous and preventing electromagnetic influence of traction current on railway circuits and cab locomotive signalization has been proposed.
ГП Приднепровская ж.-д. Днепропетровский орган сертификации ж.-д. транспорта
 
Date 2014-07-07T06:01:05Z
2014-07-07T06:01:05Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2430
http://stp.diit.edu.ua/article/view/19900/17589
 
Language ru_RU
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна