Запис Детальніше

Экспериментальное исследование помех в рельсовых цепях

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Экспериментальное исследование помех в рельсовых цепях
Експериментальне дослідження перешкод в рейкових ланцюгах
 
Creator Сердюк, Татьяна Николаевна
Гаврилюк, Владимир Ильич
Сердюк, Тетяна Миколаївна
Гаврилюк, Володимир Ілліч
Serdiuk, Tetiana M.
Serdyuk, Tatyana N.
Gavrilyuk, Vladimir I.
Havryliuk, Volodymyr I.
 
Subject cреднее значение амплитуды
работа выпрямителей тяговых подстанций
cереднє значення амплітуди
робота випрямлячів тягових підстанцій
КАТЗ
the average value of amplitude
the work of substation rectifiers
 
Description Сердюк, Т. Н.
Экспериментальное исследование помех в рельсовых цепях / Т. Н. Сердюк, В. И. Гаврилюк // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. т-ту ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 9. — С. 15—18.
RU: Проанализированы наиболее вероятные причины возникновения помехи частотой 50 Гц в рельсовых цепях, которые были зафиксированы на некоторых железнодорожных участках. Среднее значение амплитуды 1,8 А в паузе кода «З». Причиной возникновения данной гармоники является работа выпрямителей тяговых подстанций.
UK: Проаналізовано найбільш ймовірні причини виникнення завад частотою 50 Гц в рейкових колах, що були зафіксовані на деяких залізничних ділянках. Середнє значення амплітуди 1,8 А в паузі коду «З». Причиною виникнення даної гармоніки є робота випрямлячів тягових підстанцій.
En: The occurrence reasons of 50 Hz frequency interference in rail circuits are analysed. The interference was registered on some railway sections by an experimental research. The average value of amplitude has made 1.8 А in a dividing pause of a code «Green». The occurrence reason of mentioned harmonic is the work of substation rectifiers.
 
Date 2014-07-07T06:55:51Z
2014-07-07T06:55:51Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2432
http://stp.diit.edu.ua/article/view/19901/17590
 
Language ru_RU
 
Publisher Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна