Запис Детальніше

Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з’єднання буксового вузла рухомого складу
Влияние структуры восстановительных слоев на прочность прессового соединения буксового узла подвижного состава
 
Creator Михаліченко, Павло Євгенович
Костін, Микола Олександрович
Михаличенко, Павел Евгеньевич
Костин, Николай Александрович
Mihalichenko, Pavel E.
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Mykhalichenko, Pavel Ye.
Mykhalichenko, Pavlo Ye.
 
Subject результати експериментальних досліджень
внутрішня поверхня
порівняльний аналіз
КЕПЗ
КТОЕ
результаты экспериментальных исследований
внутренняя поверхность
сравнительный анализ
results of experimental research
the internal surface
the comparative analysis
 
Description Михаліченко, П. Є.
Вплив структури відновлювальних шарів на міцність пресового з'єднання буксового вузла рухомого складу / П. Є. Михаліченко, М. О. Костін // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — 2006. — Вип. 10. — С. 61—66.
UK: Викладено результати експериментальних досліджень міцності з’єднання з гарантованим натягом буксового вузла рухомого складу залізниць, внутрішня поверхня внутрішніх кілець підшипників яка була відновлена електролітичним цинкуванням на імпульсно-реверсивному струмі. Проведено порівняльний аналіз структури відновлювального шару та міцності нерухомого з’єднань, кільця яких були відновлені за запропонованою технологією з кільцями відновленими на постійному струмі, а також невідновленими взагалі.
Ru: Описаны результаты экспериментальных исследований прочности соединений с гарантированным натягом буксового узла подвижного состава железных дорог, внутренняя поверхность внутренних колец подшипников которая была восстановлена электролитическим цинкованием на импульсно-реверсивных токах.
Проведен сравнительный анализ структуры восстановленного слоя и прочности неподвижного соединения,
кольца которых были восстановлены по предложенной технологии, с кольцами восстановленными на постоянном токе, а также невосстановленных вообще.
EN: The article describes results of experimental research of the coupling strength of rail rolling stock with a guaranteed tightness of the journal-box unit, the internal surface of whose internal rings of bearings was restored by electrolytic zinc-plating on the impulse-reverse currents. The comparative analysis has been conducted of structure of the restored layer and the strength of immobile couplings, whose rings were restored with the use of the proposed technology with those restored on a direct current and those not restored at all.
 
Date 2014-07-08T11:01:59Z
2014-07-08T11:01:59Z
2006
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2446
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ