Запис Детальніше

Cпіввідношення між силами тертя реборди і кочення колеса крана: експериментальна оцінка

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Cпіввідношення між силами тертя реборди і кочення колеса крана: експериментальна оцінка
Соотношение между силами трения реборды и качения колеса крана: экспериментальная оценка
 
Creator Радкевич, Анатолій Валентинович
Яковлєв, Сергій Олександрович
Бондаренко, Леонід Миколайович
Степаненко, О. О.
Радкевич, Анатолий Валентинович
Яковлев, Сергей Александрович
Бондаренко, Леонид Николаевич
Radkevich, Anatoliy V.
Radkevych, Anatolii V.
Yakovlev, Sergiy O.
Bondarenko, Lеоnid M.
Bondarenko, Leonid N.
 
Subject експериментально-аналітичний спосіб
закон затухання коливань
КВП
КПМЕХ
экспериментально-аналитический способ
закон затухания колебаний
an experimental and analytical method
the law of oscillations damping
 
Description Соотношение между силами трения реборды и качения колеса крана: экспериментальная оценка / А. В. Радкевич, С. А. Яковлев, Л. Н. Бондаренко, А. А. Степаненко // Проблемы и перспективы развития железнодорожного транспорта : Тез. 65-й Междунар. науч.-практ. конф. (19.05-20.05.2005) / ДНУЖТ. — Днепропетровск, 2005. — С. 78—79.
UK: Для визначення коефіцієнта тертя реборд запропоновано експериментально-аналітичний спосіб, який об’єднує аналітичну величину для коефіцієнта тертя кочення та його експериментальну величину, отриману
згідно з законом затухання коливань при сухому терті.
Кінцева експериментально-аналітична формула має шість параметрів і дозволяє робити висновок про їх вплив на величину тиску реборд на рейки і проводити заходи щодо його зниження.
RU: Для определения коэффициента трения реборд предложен экспериментально-аналитический способ,
объединяющий аналитическую величину для коэффициента трения качения и его экспериментальную величину, полученную на основании закона затухания колебаний при сухом трении.
Конечная экспериментально-аналитическая формула содержит шесть параметров и позволяет судить об
их влиянии на величину давления реборды на рельс и проводить мероприятия по его снижению.
EN: To determine the ratio of flange friction, the article proposes an experimental and analytical method, combining the analytical value for the rolling friction ratio and its experimental value obtained according to the law of oscillations
damping in dry friction.
The final experimental & analytical formula contains six parameters and permits to judge about their influence on the value of flange pressure upon the rail and to take the measures for its reduction.
В/Ч Т 0100
 
Date 2014-07-09T05:54:17Z
2014-07-09T05:54:17Z
2006
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2447
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ