Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках
|
|
Creator |
Драбік, І.
|
|
Subject |
глобалізація світової економіки
глобальні сектори інтернаціоналізація підприємства стратегія розвитку підприємства стандартизація та диференціація стратегії на закордонних ринках globalization of world economy global markets and potentially global markets enterprise internationalization strategy business development standardization and differentiation strategies in foreign markets |
|
Description |
Проблематика критеріїв класифікації та видів стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках є важливою і актуальною з уваги на прогресуючі процеси глобалізації світової економіки, а також зростання зацікавленості управлінням підприємством в глобальному оточенні.Серед описуваних критеріїв класифікації стратегії опинилися однаковою мірою ті із загальним характером і порівняно легкі до ідентифікації, як, наприклад, кількість обслуговуваних закордонних ринків чи послідовність входження на окремі ринки, як критерії, що вимагають інтенсивних міжнародних маркетингових досліджень, при тому, що стосуються ступеня глобалізації сектору, а також привабливості закордонних ринків, тиску на кошти і локальні пристосування marketingu-mix чи позиції підприємства по відношенню до важливіших конкурентів на окремих ринках. The issue of criteria for the classification and types of enterprise development strategies in foreign markets is important and topical in view of the progressive globalization of the world economy and increased interest in business management in the global environment. The article characterizes general criteria and criteria that are relatively easy to identify, such as the number of foreign markets the company serves, or the order of entry into individual markets, as well as criteria that require intensive international marketing research, including the degree of globalization sector and the attractiveness of foreign markets, pressure on costs and local adaptation of marketing mix and position of the company in relation to major competitors in each market. |
|
Date |
2012-03-29T12:30:16Z
2012-03-29T12:30:16Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Драбік І. Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках / І. Драбік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 587–593. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11953 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|