Запис Детальніше

Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках
 
Creator Драбік, І.
 
Subject глобалізація світової економіки
глобальні сектори
інтернаціоналізація підприємства
стратегія розвитку підприємства
стандартизація та диференціація стратегії на закордонних ринках
globalization of world economy
global markets and potentially global markets
enterprise internationalization strategy
business development
standardization and differentiation strategies in foreign markets
 
Description Проблематика критеріїв класифікації та видів стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках є важливою і актуальною з уваги на прогресуючі процеси глобалізації світової економіки, а також зростання зацікавленості управлінням підприємством в глобальному оточенні.Серед описуваних критеріїв класифікації стратегії опинилися однаковою мірою ті із загальним характером і порівняно легкі до ідентифікації, як, наприклад, кількість обслуговуваних закордонних ринків чи послідовність входження на окремі ринки, як критерії, що вимагають інтенсивних міжнародних маркетингових досліджень, при тому, що стосуються ступеня глобалізації сектору, а також привабливості закордонних ринків, тиску на кошти і локальні пристосування marketingu-mix чи позиції підприємства по відношенню до важливіших конкурентів на окремих ринках. The issue of criteria for the classification and types of enterprise development strategies in foreign markets is important and topical in view of the progressive globalization of the world economy and increased interest in business management in the global environment. The article characterizes general criteria and criteria that are relatively easy to identify, such as the number of foreign markets the company serves, or the order of entry into individual markets, as well as criteria that require intensive international marketing research, including the degree of globalization sector and the attractiveness of
foreign markets, pressure on costs and local adaptation of marketing mix and position of the company in relation to major competitors in each market.
 
Date 2012-03-29T12:30:16Z
2012-03-29T12:30:16Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Драбік І. Критерії класифікації. Види стратегії розвитку підприємства на закордонних ринках / І. Драбік // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 587–593. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11953
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки