Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т
Результати досліджень щодо підвищення надійності роботи системи автоматичного управління в режимах тяги і рекуперативного-реостатного гальмування на електропоїздах ЕР2Т |
|
Creator |
Висин, Николай Григорьевич
Власенко, Борис Трофимович Соколов, Сергей Александрович Вісін, Микола Григорович Власенко, Борис Трохимович Соколов, Сергій Олександрович Visin, Mykola G. Vlasenko, Boris T. Sokolov, Sergey A. |
|
Subject |
электропоезд
торможение електропоїзд гальмування КЕСЗ an electric train braking |
|
Description |
Висин, Н. Г. Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т / Н. Г. Висин, Б. Т. Власенко, С. А. Соколов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 17. — С. 55—58. Ru: В работе исследовано рекуперативное и реостатное торможение электропоезда ЭР2Т в диапазоне от 120 до 15 км/ч, даны рекомендации по вождению поездов. UK: У роботі досліджено рекуперативно-реостатне гальмування електропоїзда ЕР2Т в діапазоні швидкості від 120 до 15 км/г, дано рекомендації з водіння поїздів. EN: In work recuperative and rheostatic braking an electric train AYR2T in a range from 120 up to 15 km/h, are given the recommendation on driving on driving trains is investigated. |
|
Date |
2014-08-29T09:37:28Z
2014-08-29T09:37:28Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2565
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|