Запис Детальніше

Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т
Результати досліджень щодо підвищення надійності роботи системи автоматичного управління в режимах тяги і рекуперативного-реостатного гальмування на електропоїздах ЕР2Т
 
Creator Висин, Николай Григорьевич
Власенко, Борис Трофимович
Соколов, Сергей Александрович
Вісін, Микола Григорович
Власенко, Борис Трохимович
Соколов, Сергій Олександрович
Visin, Mykola G.
Vlasenko, Boris T.
Sokolov, Sergey A.
 
Subject электропоезд
торможение
електропоїзд
гальмування
КЕСЗ
an electric train
braking
 
Description Висин, Н. Г.
Результаты исследований по повышению надежности работы системы автоматического управления в режимах тяги и рекуперативно-реостатного торможения на электропоездах ЭР2Т / Н. Г. Висин, Б. Т. Власенко, С. А. Соколов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 17. — С. 55—58.
Ru: В работе исследовано рекуперативное и реостатное торможение электропоезда ЭР2Т в диапазоне от 120 до 15 км/ч, даны рекомендации по вождению поездов.
UK: У роботі досліджено рекуперативно-реостатне гальмування електропоїзда ЕР2Т в діапазоні швидкості від 120 до 15 км/г, дано рекомендації з водіння поїздів.
EN: In work recuperative and rheostatic braking an electric train AYR2T in a range from 120 up to 15 km/h, are given the recommendation on driving on driving trains is investigated.
 
Date 2014-08-29T09:37:28Z
2014-08-29T09:37:28Z
2007
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2565
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ