Запис Детальніше

Повышение эффективности схемы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Повышение эффективности схемы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1
Підвищення ефективності схеми захисту тягових двигунів від зовнішніх і внутрішніх коротких замикань при рекуперативному гальмуванні на електровозах ДЕ1
 
Creator Висин, Николай Григорьевич
Власенко, Борис Трофимович
Кийко, Анатолий Иванович
Егоров, А. А.
Вісін, Микола Григорович
Власенко, Борис Трохимович
Кійко, Анатолій Іванович
Visin, Mykola G.
Vlasenko, Boris T.
Kyiko, Anatoly I.
 
Subject система защиты тяговых двигателей
электровозы ДЭ1
в генераторном режиме
система захисту тягових двигунів
електровози ДЕ1
в режимі генератора
КЕСЗ
Traction Motor Protecting System
electric locomotives DE1
in generator mode
 
Description Повышение эффективности схемы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1 / Н. Г. Висин, Б. Т. Власенко, А. И. Кийко, А. А. Егоров // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2005. — Вип. 9. — С. 115—119.
RU: Представлен анализ работы системы защиты тяговых двигателей от внешних и внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении на электровозах ДЭ1. Расчетами установлено, что принятая заводом вышеуказанная система защиты не отвечает требованиям защиты тяговых двигателей от коротких замыканий при рекуперативном режиме.
Авторами предлагается дополнить систему защиты тяговых двигателей от внешних и, особенно, от внутренних коротких замыканий при рекуперативном торможении установкой быстродействующих контакторов со стороны «земли» с автоматическим принудительным размагничиванием обмоток возбуждения тяговых двигателей, работающих в генераторном режиме, током рекуперации за время срабатывания защиты.
UK: Наведено аналіз роботи системи захисту тягових двигунів від зовнішніх і внутрішніх коротких замикань при рекуперативному гальмуванні на електровозах ДЕ1. На підставі розрахунків встановлено, що прийнята заводом вищезазначена система захисту не відповідає вимогам захисту тягових двигунів від коротких замикань при рекуперативному режимі.
Автори пропонують доповнити систему захисту тягових двигунів від зовнішніх і, особливо, від внутрішніх коротких замикань при рекуперативному гальмуванні встановленням швидкодіючих контакторів на боці «землі» з автоматичним примусовим розмагнічуванням обмоток збудження тягових двигунів, які працюють в режимі генератора, струмом рекуперації за час спрацювання захисту.
EN: The article deals with the analysis of the work of Traction Motor Protecting System on electric locomotives DE1, which protects the motors from inner and outer short circuits in the mode of recuperative breaking. The
calculations have revealed that the system in question, installed by the producer, does not meet the requirements of protecting the motors from short circuits in the recuperative mode.
For extra protection of the motors from outer, and especially – from inner short circuits, the authors suggest complementing the system by quick-acting contactors from the «earth» side, with automatic forced demagnetization of traction motor excitation windings, operating in generator mode, with the recuperative current during the protection activation.
 
Date 2014-09-11T08:02:13Z
2014-09-11T08:02:13Z
2005
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua:82/jspui/handle/123456789/2625
http://stp.diit.edu.ua/article/view/19982/17671
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ