Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках
Исследование допустимых режимов торможения отцепов на сортировочных горках Analysis of Allowable Braking Regimes of Set of Cars on Gravity Humps |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич Kozachenko, Dmytro M. Kozachenko, Dmitriy N. |
|
Subject |
сортувальна станція
сортувальна гірка режим гальмування гальмовий уповільнювач розформування составів КУЕР НДЧ сортировочная станция сортировочная горка режим торможения тормозной замедлитель расформирование составов switchyard hump yard braking mode brake delay mechanism disbandment of structures |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках / Д. М. Козаченко // Восточно-европейский журнал передових технологий. — 2013. — № 4/3 (64). — С. 25—28. UK: В статті представлені результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновані критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів в стохастичних умовах. Визначена область допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках. RU: В статье представлены результаты исследований режимов торможения отцепов на сортировочных горках. Предложены критерии для оценки качества прицельного и интервального регулирования скорости скатывания отцепов в стохастических условиях. Определена область допустимих скоростей выхода отцепов из тормозных позиций для решения задачи управления скоростью их скатывания на сортировочных горках. EN: The researching results of braking regimes of set of cars on gravity humps are offered. The criteria for evaluation quality of target and train separation velocity of rolling set of cars down in stochastic conditions are introduced in the article. The feasible area of delivery speeds of set of cars from braking positions for problem solving of control speed of rolling ones down on gravity humps are also determined. |
|
Date |
2014-09-19T11:06:15Z
2014-09-19T11:06:15Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2652
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ЧП «Технологический центр»
|
|