Запис Детальніше

Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках
Исследование допустимых режимов торможения отцепов на сортировочных горках
Analysis of Allowable Braking Regimes of Set of Cars on Gravity Humps
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject сортувальна станція
сортувальна гірка
режим гальмування
гальмовий уповільнювач
розформування составів
КУЕР
НДЧ
сортировочная станция
сортировочная горка
режим торможения
тормозной замедлитель
расформирование составов
switchyard
hump yard
braking mode
brake delay mechanism
disbandment of structures
 
Description Козаченко, Д. М.
Дослідження допустимих режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках / Д. М. Козаченко // Восточно-европейский журнал передових технологий. — 2013. — № 4/3 (64). — С. 25—28.
UK: В статті представлені результати досліджень режимів гальмування відчепів на сортувальних гірках. Запропоновані критерії для оцінки якості прицільного та інтервального регулювання швидкості скочування відчепів в стохастичних умовах. Визначена область допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмових позицій для вирішення задачі управління швидкістю їх скочування на сортувальних гірках.
RU: В статье представлены результаты исследований режимов торможения отцепов на сортировочных горках. Предложены критерии для оценки качества прицельного и интервального регулирования скорости скатывания отцепов в стохастических условиях. Определена область допустимих скоростей выхода отцепов из тормозных позиций для решения задачи управления скоростью их скатывания на сортировочных горках.
EN: The researching results of braking regimes of set of cars on gravity humps are offered. The criteria for evaluation quality of target and train separation velocity of rolling set of cars down in stochastic conditions are introduced in the article. The feasible area of delivery speeds of set of cars from braking positions for problem solving of control speed of rolling ones down on gravity humps are also determined.
 
Date 2014-09-19T11:06:15Z
2014-09-19T11:06:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2652
 
Language uk_UA
 
Publisher ЧП «Технологический центр»