Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій
Проблемы закрепления подвижного состава на путях железнодорожных станций The Problems of Immobilizing of a Rolling Stock of the Station Track |
|
Creator |
Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич Kozachenko, Dmytro M. Kozachenko, Dmitriy N. |
|
Subject |
закріплення составу
гальмовий башмак гальмовий упор стопорний пристрій КУЕР НДЧ закрепление состава тормозной башмак тормозной упор стопорное устройство structure fixing brake boot brake emphasis lock device |
|
Description |
Козаченко, Д. М. Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій / Д. М. Козаченко // Залізничний транспорт України. — 2013. — Вип. 3/4 (100/101). — С. 69—73. UK: В статті наведено результати досліджень проблеми закріплення рухомого складу на станційних коліях. Показана можливість скорочення кількості гальмових башмаків за рахунок врахування додатковий параметрів составів при нормуванні операції закріплення. Виконано аналіз альтернативних методів утримання рухомого складу на станційних коліях. RU: В статье представлены результаты исследований, направленных на совершенствование сортировочного процесса на горках. Функционирование сортировочных горок происходит в условиях отсутствия точной информации о ходовых качествах отцепов и условий их скатывания. Рассмотрены мероприятия, обеспечивающие увеличение области допустимых скоростей выхода отцепов из тормозных позиций. Реализация этих мероприятий позволяет уменшить требования к точности информации о ходовых качествах отцепов и, как следствие, упростить системы автоматизированного управления скоростью их скатывания. EN: The paper presents the results of studies on consolidation of rolling stock on the station tracks. The possibility of reducing the number of brake shoe by taking into account additional parameters pasting the normalization operations consolidation. The analysis of alternative methods of keeping mobile station lay of the tracks. |
|
Date |
2014-09-23T06:39:35Z
2014-09-23T06:39:35Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”
|
|