Запис Детальніше

Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій
Проблемы закрепления подвижного состава на путях железнодорожных станций
The Problems of Immobilizing of a Rolling Stock of the Station Track
 
Creator Козаченко, Дмитро Миколайович
Козаченко, Дмитрий Николаевич
Kozachenko, Dmytro M.
Kozachenko, Dmitriy N.
 
Subject закріплення составу
гальмовий башмак
гальмовий упор
стопорний пристрій
КУЕР
НДЧ
закрепление состава
тормозной башмак
тормозной упор
стопорное устройство
structure fixing
brake boot
brake emphasis
lock device
 
Description Козаченко, Д. М.
Проблеми закріплення рухомого складу на коліях залізничних станцій / Д. М. Козаченко // Залізничний транспорт України. — 2013. — Вип. 3/4 (100/101). — С. 69—73.
UK: В статті наведено результати досліджень проблеми закріплення рухомого складу на станційних коліях. Показана можливість скорочення кількості гальмових башмаків за рахунок врахування додатковий параметрів составів при нормуванні операції закріплення. Виконано аналіз альтернативних методів утримання рухомого складу на станційних коліях.
RU: В статье представлены результаты исследований, направленных на совершенствование сортировочного процесса на горках. Функционирование сортировочных горок происходит в условиях отсутствия точной информации о ходовых качествах отцепов и условий их скатывания. Рассмотрены мероприятия, обеспечивающие увеличение области допустимых скоростей выхода отцепов из тормозных позиций. Реализация этих мероприятий позволяет уменшить требования к точности информации о ходовых качествах отцепов и, как следствие, упростить системы автоматизированного управления скоростью их скатывания.
EN: The paper presents the results of studies on consolidation of rolling stock on the station tracks. The possibility of reducing the number of brake shoe by taking into account additional parameters pasting the normalization operations consolidation. The analysis of alternative methods of keeping mobile station lay of the tracks.
 
Date 2014-09-23T06:39:35Z
2014-09-23T06:39:35Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2659
 
Language uk_UA
 
Publisher ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”