Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Study of the Dynamic of Interregional Dual-System Electric Train of JSC "Kryukov Car-Building Company"
Вивчення динаміки міжрегіонального двосистемного електропоїзду ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" Изучение динамики межрегионального двухсистемного электропоезда ПАО «Крюковский вагоностроительный завод" |
|
Creator |
Myamlin, Serhiy V.
Prikhodko, Vladimir I. Prikhod'ko, V. I. Приходько, Владимир Иванович Zhyzhko, Victoriia V. Zhizhko, Viktoriya V. Жижко, Виктория Владимировна Мямлін, Сергій Віталійович Zhyzhko, Viktoriya V. Мямлин, Сергей Витальевич Приходько, Володимир Іванович Жижко, Вікторія Володимирівна Дузик, Вадим Миколайович Duzik, Vadym M. Дузик, Вадим Николаевич |
|
Subject |
dynamic parameters
dual-system electric interregional train design speed simulation динамічні параметри двосистемний міжрегіональний електропоїзд розрахункова швидкість моделювання КВАГ НДІ РСК і ТС динамические параметры двухсистемный межрегиональный электропоезд расчетная скорость моделирование |
|
Description |
Study of the dynamic of interregional dual-system electric train of JSC "Kryukov car-building company" / S. Myamlin, V. Prikhod'ko, V. Zhizhko, V. Duzik // Proceedings of the 9th International Conference on Railway Bogies and Running Gears, Budapest, September 9-12. — Budapest, 2013. — P. 119-124.
EN: The purpose of this study is a theoretical evaluation of dynamic parameters of the head and the intermediate dual-system electric interregional train of JSC "Kryukov car-building company" throughout the range of operating speeds. The simulation uses a computer program «DYNRAIL», developed in Dnepropetrovsk National University of Railway Transport (DNURT). A results of the theoretical studies of dynamic loading of the head and Intermediate cars of dual- system interregional electric train it's received a confirmation of design speed, which is 200 km/h. UK: Метою даного дослідження є теоретична оцінка динамічних параметрів головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді ВАТ «Крюківський вагонобудівний завод" в усьому діапазоні робочих швидкостей. Моделювання використовує комп'ютер програму «DYNRAIL», розроблену в Дніпропетровському національному університеті залізничного транспорту (ДНУЗТ.) Результати теоретичних досліджень динамічного навантаження головного і проміжних вагонів в двосистемному міжрегіональному електропоїзді отримали підтвердження для створення швидкості, що становить 200 км / год. RU: Целью данного исследования является теоретическая оценка динамических параметров главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде ПАО «Крюковский Вагоностроительный завод" во всем диапазоне рабочих скоростей. Моделирование использует компьютер программу «DYNRAIL», разработанную в Днепропетровском национальном университете железнодорожного транспорта (ДНУЖТ). Результаты теоретических исследований динамической нагрузки главного и промежуточных вагонов в двухсистемном межрегиональном электропоезде получили подтверждение для создания скорости, что составляет 200 км / ч. |
|
Date |
2014-09-30T08:45:30Z
2014-09-30T08:45:30Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2677
|
|
Language |
en
|
|
Publisher |
Department of Railway Vehicles, Aircraft and Ships, BME Section of Rolling Stock, SSME, Budapest, Hungary
|
|