Метод определения положения якоря по значению индуктивности обмотки реле
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод определения положения якоря по значению индуктивности обмотки реле
Метод визначення положення якоря за значенням індуктивності обмотки реле |
|
Creator |
Гаврилюк, Владимир Ильич
Профатилов, Владимир Иванович Гаврилюк, Володимир Ілліч Профатилов, Володимир Іванович Gavrilyuk, Vladimir I. Havryliuk, Volodymyr I. Profatilov, Volodymyr I. |
|
Subject |
электромагнитное реле
ток железнодорожная автоматика електромагнітне реле залізнична автоматика струм КАТЗ electromagnetic relay current railway automatic |
|
Description |
Гаврилюк, В. И. Метод определения положения якоря по значению индуктивности обмотки реле / В. И. Гаврилюк, В. И. Профатилов // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2007. — Вип. 19. — С. 13—17. RU: В данной статье предложен метод определения положения якоря реле по значению индуктивности обмотки реле. Метод основан на том, что при движении якоря во время включения реле уменьшается рабочий воздушный зазор, что приводит к увеличению значения индуктивности обмотки, которое практически не зависит от тока и определяется величиной воздушного зазора между якорем и сердечником. Данный метод позволяет автоматизировать измерения механических параметров электромагнитных реле железнодорожной автоматики без снятия кожуха в соответствии с эксплуатационно-техническими требованиями. UK: В даній статті запропоновано метод визначення положення якоря реле за значенням індуктивності обмoтки реле. Метод ґрунтується на тому, що при переміщенні якоря під час вмикання реле зменшується робочий повітряний зазор, що приводить до збільшення значення індуктивності обмотки, яке практично не залежить від струму й визначається величиною повітряного зазору між якорем і сердечником. Даний метод дозволяє автоматизувати вимірювання механічних параметрів електромагнітних реле залізничної автоматики без зняття кожуха відповідно до експлуатаційно-технічних вимог. EN: The method of definition of a relay anchor situation on inductance of a winding of the relay is offered in the given paper. The method is based, that the working air backlash decrees at the switching on a relay. It follows to the increase of winding inductance, which does not depend on a current practically and it determined by size of an air backlash between an anchor and core. It allows us to automation measurements of mechanical parameters of electromagnetic relays of railway automatics without removal of casing in the accordance with the operating-technical requirements. |
|
Date |
2014-10-06T11:19:34Z
2014-10-06T11:19:34Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2712
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Днепропетровский национальный университет железнодорожного транспорта им. академика Лазаряна
|
|