Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс
Анализ причин возникновения дефектов на поверхности катания железнодорожных колес |
|
Creator |
Вакуленко, Ігор Олексійович
Перков, Олег М. Анофриев, Василь Григорович Крот, В. С. Вакуленко, Игорь Алексеевич Перков, Олег Н. Анофриев, Василий Григорьевич Vakulenko, Ihor O. Anofriev, Vasiliy G. Anofryev, Vasyl H. |
|
Subject |
колесо
деформация wheel deformation temperature деформація температура КТМ КВАГ |
|
Description |
Аналіз причин виникнення дефектів на поверхні кочення залізничних коліс / І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, В. С. Крот // Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2008. — Вип. 21. — С. 269—271. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пружно-пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування. RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной упруго-пластической деформации при циклической смене температур при торможении. EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous elastic-plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes. ІЧМ НАНУ, Укрзалізниця |
|
Date |
2014-10-20T10:56:19Z
2014-10-20T10:56:19Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2790 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|