Запис Детальніше

Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою
Структурные преобразования в металле железнодорожного колеса от взаимодействия с рейкой
 
Creator Вакуленко, Ігор Олексійович
Грищенко, Микола Миколайович
Вакуленко, Игорь Алексеевич
Грищенко, Николай Николаевич
Vakulenko, Ihor O.
Grischenko, Nykolai N.
 
Subject залізничне колесо
температура
temperature
гальмування
КТМ
железнодорожное колесо
торможение
a railroad wheel
braking
 
Description Вакуленко, І. О. Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою / І. О. Вакуленко, М. М. Грищенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 23. - С. 175-177. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування.
RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных
напряжений от неоднородной пластической деформации при циклической смене температур при торможении.
EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes.
 
Date 2014-10-24T06:16:27Z
2014-10-24T06:16:27Z
2008
 
Type Article
 
Identifier 1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2836
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ