Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою
Структурные преобразования в металле железнодорожного колеса от взаимодействия с рейкой |
|
Creator |
Вакуленко, Ігор Олексійович
Грищенко, Микола Миколайович Вакуленко, Игорь Алексеевич Грищенко, Николай Николаевич Vakulenko, Ihor O. Grischenko, Nykolai N. |
|
Subject |
залізничне колесо
температура temperature гальмування КТМ железнодорожное колесо торможение a railroad wheel braking |
|
Description |
Вакуленко, І. О. Структурні перетворення в металі залізничного колеса від взаємодії з рейкою / І. О. Вакуленко, М. М. Грищенко // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2008. - Вип. 23. - С. 175-177. УДК 629.4.027.4:669.14.018.294
UK: Виникнення руйнування залізничного колеса обумовлено формуванням високих локальних напружень від неоднорідної пластичної деформації за рахунок циклічної зміни температур під час гальмування. RU: Возникновение разрушения железнодорожного колеса обусловлено формированием высоких локальных напряжений от неоднородной пластической деформации при циклической смене температур при торможении. EN: The destruction occurrence in a railroad wheel is caused by formation of the high local stresses produced by the inhomogeneous plastic deformation when the cyclic temperature change takes place during and after braking using brake shoes. |
|
Date |
2014-10-24T06:16:27Z
2014-10-24T06:16:27Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
1993-9175
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2836 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|