Запис Детальніше

Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті
 
Creator Слюсарчик, С.
Слюсарчик, Р.
 
Subject маркетинг
ринкова орієнтація
ринковий потенціал
філософія кайзен
marketing
market orientation
market potential
philosophy of Kayzen
 
Description Проаналізовано підходи кайзен та можливість їх застосування для створення конкурентних переваг підприємства на ринку. Окремо розглянуто систему мотивації працівників до пошуку інноваційних рішень. In the article approaches of Kayzen and possibility of their application are analysed for creation of competitive edges of enterprise at the market. Separate attention is spared the system of worker motivation of workers to realization of search of innovative decisions.
 
Date 2012-03-29T12:20:06Z
2012-03-29T12:20:06Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Слюсарчик С. Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті / С. Слюсарчик, Р. Слюсарчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 765-771. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11951
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки