Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті
|
|
Creator |
Слюсарчик, С.
Слюсарчик, Р. |
|
Subject |
маркетинг
ринкова орієнтація ринковий потенціал філософія кайзен marketing market orientation market potential philosophy of Kayzen |
|
Description |
Проаналізовано підходи кайзен та можливість їх застосування для створення конкурентних переваг підприємства на ринку. Окремо розглянуто систему мотивації працівників до пошуку інноваційних рішень. In the article approaches of Kayzen and possibility of their application are analysed for creation of competitive edges of enterprise at the market. Separate attention is spared the system of worker motivation of workers to realization of search of innovative decisions.
|
|
Date |
2012-03-29T12:20:06Z
2012-03-29T12:20:06Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Слюсарчик С. Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті / С. Слюсарчик, Р. Слюсарчик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 765-771. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11951 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|