Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці
Методика определения допустимых скоростей движения поездов на сложных участках плана железной дороги Methodology of Determination of Admissible Speeds of Train Movement on Difficult Sections of Railroad Plan |
|
Creator |
Курган, Микола Борисович
Курган, Дмитро Миколайович Хмелевська, Неля Петрівна Курган, Николай Борисович Курган, Дмитрий Николаевич Хмелевская, Неля Петровна Байдак, Сергей Юрьевич Kurgan, Nikolay B. Kurhan, Mykola B. Kurhan, Dmytro M. Kurgan, Dmitriy N. Khmelevska, Nelia P. Baydak, Sergei Y. Baidak, Sergei Y. Байдак, Сергій Юрійович |
|
Subject |
швидкість
залізничні криві плавність руху комфортабельність їзди критерії радіус кривої перехідні криві підвищення зовнішньої рейки кпбд кккг скорость железнодорожные кривые плавность движения комфортабельность езды критерии радиус кривой переходные кривые возвышение наружного рельса speed railway curves smoothness of movement travelling comfort criteria curve radius transitransitional curve elevation of outer rail |
|
Description |
Курган, М. Б. Методика визначення допустимих швидкостей руху поїздів на складних ділянках плану залізниці / М. Б. Курган, Д. М. Курган, Н. П. Хмелевська // Наука та прогрес транспорту. — 2014. — № 2 (50). — С. 83 —94. — Бібліогр. в кінці ст. — doi: 10.15802/stp2014/23760 UK: Мета. Удосконалення способів визначення допустимих швидкостей руху на складних ділянках плану залізниці. Методика. Для досягнення мети дослідження використано математичне моделювання руху потоку поїздів і на його основі здійснено прогнозування середньозваженої швидкості й підвищення зовнішньої рейки на перспективу. Результати. Проведено аналіз випадків встановлення швидкостей руху в кривих ділянках колії. Параметри деяких кривих негативно впливають на комфортабельність їзди та інтенсивність розладу колії, а також на причини, що зумовлюють виникнення обмежень швидкості руху поїздів на залізницях України. Розроблено методику виконання розрахунків зі встановлення допустимих швидкостей руху поїздів і перевірено в кривих на реальних ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів. Розроблено пропозиції щодо автоматизації виконання розрахунків у дистанціях і службах колії з визначення допустимих швидкостей у кривих. Наукова новизна. Розроблено методику визначення допустимих швидкостей руху й підвищення зовнішньої рейки на складних ділянках плану залізниці. Запропонований підхід дозволяє отримувати раціональні рішення щодо перебудови плану з урахуванням місцевих умов. Практична значимість. Розроблена методика визначення допустимої швидкості в кривих була реалізована у вигляді програми DopShvid та апробована на реальних ділянках залізниць, де впроваджено прискорений рух поїздів. RU: Цель. Усовершенствование способов определения допустимых скоростей движения поездов на сложных участках плана железной дороги. Методика. Для достижения цели исследования используется математическое моделирование движения потока поездов и на его основе прогнозируется средневзвешенная скорость и возвышение наружного рельса в кривых. Результаты. Проведен анализ случаев установления скоростей движения в кривых участках пути. Параметры некоторых кривых негативно влияют на комфортабельность езды и интенсивность расстройства пути, а также на причины, которые способствуют возникновению ограничений скорости движения поездов на железных дорогах Украины. Разработана методика выполнения расчетов по определению допускаемых скоростей движения поездов и проверена в кривых на реальных участках железных дорог, где внедрено ускоренное движение поездов. Разработаны предложения по автоматизации выполнения расчетов в дистанциях и службах пути по определению допускаемых скоростей в кривых. Научная новизна. Разработана методика определения допускаемых скоростей движения и возвышения наружного рельса на сложных участках плана железной дороги. Предложенный подход позволяет получать рациональные решения по переустройству плана линии с учетом местных условий. Практическая значимость. Разработанная методика определения допускаемых скоростей движения в кривых была реализована в виде программы DopShvid и апробирована на реальных участках железной дороги, где внедрено ускоренное движение поездов. EN: Purpose. Determination of improvement ways of admissible speeds of train movement on the difficult sections of а railroad plan. Methodology. Mathematical modeling of the train traffic is used to achieve the purpose of research. The average weighted speed and elevation of outer rail is predicted on this basis. Findings. The case analysis of the speeds determination in curved sections of track was carried out. The above mentioned track sections adversely affect the ride comfort and the intensity of the way disorder, as well as the reasons that contribute to the speed limits traffic on the railways of Ukraine. The technique of performing the calculations for determining the permissible train speeds was developed and tested on real curves of railways, were the accelerated movement of trains was introduced. Proposals on automate calculations in distances and services by way of determining the permissible speeds in curves were developed. Originality. Methodology of determining the permissible motion speeds and elevation of outer rails on the difficult sections of the railway plan was developed. This approach allows you to get a rational decisions on reorganization of plan based on local conditions. Practical value. The developed technique of definition of admissible speeds of motion in curves was implemented as a program DopShvid. The program was tested on real railway sections, where the accelerated train motion was introduced. |
|
Date |
2014-11-12T10:02:44Z
2014-11-12T10:02:44Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/stp2014/23760
2307–3489 (Print) 2307–6666 (Online) http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2914 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
|
|