Образование: cущее и должное
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Образование: cущее и должное
Освіта: суще та належне Education: real and due |
|
Creator |
Хмель, Владимир Васильевич
Хміль, Володимир Васильович Khmel, Volodymyr V. |
|
Subject |
образование
Болонский процесс культура знание нравственность личность освіта Болонський процес культура знання моральність особистість КФС education Bologna process culture knowledge morality personality |
|
Description |
Хмель, В. В. Образование: сущее и должное / В. В. Хмель // Антропологічні виміри філософських досліджень. — 2012. — Вип. 2. — С. 115—124. — Библиогр. в конце ст. RU: Нынешний контекст информатизации общества характеризуется возрастанием роли и значимости образовательных технологий. На первый план выходит вопрос о том, каким должен быть процесс образования в ситуации постмодерна и на базе Болонской концепции. Статья содержит сравнительный анализ систем образования Германии, России и Украины. UK: В нинішньому контексті інформатизації суспільства зростає роль та значимість освітніх технологій. В центрі уваги знаходиться проблема належного вигляду процесу освіти в ситуації постмодерну та на основі Болонської концепції. Стаття містить порівняльний аналіз систем освіти в Германії, Росії та Україні. EN: The current context of information society is characterized by the growing role and importance of educational technology. To the fore the question of what should be a process of education in the postmodern situation and on the basis of the Bologna concept. The article contains a comparative analysis of educational systems of Germany, Russia and Ukraine. |
|
Date |
2014-12-04T07:09:47Z
2014-12-04T07:09:47Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2227–7242 (Print)
2304–9685 (Online) http://ampr.diit.edu.ua/article/view/7828/6684 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/2991 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|