Запис Детальніше

Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники
Влияние рекуперации и выбега электродвижущего состава на его энергетические показатели
The Influence of Recuperation and Inertia Running of the Rolling Stock on Its Power Rates
 
Creator Костін, Микола Олександрович
Саблін, Олег Ігорович
Нікітенко, Анатолій Володимирович
Костин, Николай Александрович
Саблин, Олег Игоревич
Никитенко, Анатолий Владимирович
Kostin, Mykola O.
Kostin, Nickolai A.
Sablin, Oleh I.
Nikitenko, Anatolii V.
Nikitenko, Anatoliy V.
 
Subject електрорухомий склад
електровоз
енергетичні показники
рекуперація
КТОЕ
электроподвижной состав
электровоз
рекуперация
энергетические показатели
electromotive composition
electric
energy performance
recuperation
 
Description Костін М. О. Вплив рекуперації та вибігу електрорухомого складу на його енергетичні показники / М. О. Костін, О. І. Саблін, А. В. Нікітенко // Електрифікація транспорту. — 2011. — № 2. — С. 44—46.
UK: В роботі виконано оцінку впливу рекуперативного гальмування і вибігів електрорухомого складу на якість рекуперованої електроенергії, а також на енергетичні показники електрорухомого складу. Числові розрахунки виконано для трамваїв ТЗД, а також для електровозів ВЛ8, що експлуатуються на ряді ділянок Придніпровської залізниці.
RU: В работе выполнена оценка влияния рекуперативного торможения и выбегов электродвижущего состава на качество рекуперированной электроэнергии, а также на энергетические показатели электродвижущего состава. Числовые расчеты выполнены для трамваев ТЗД, а также для электровозов ВЛ8, которые эксплуатируются на ряде участков Приднепровской железной дороги.
EN: In the estimate the influence of regenerative braking and coasting on the quality of the electromotive recovered energy, as well as on the energy performance of the electromotive. Numerical calculations were performed for the TZDs trams, as well as for electric VL8 that operated in several areas of the Dnieper railway.
 
Date 2014-12-10T06:07:48Z
2014-12-10T06:07:48Z
2011
 
Type Article
 
Identifier 2307-4221 (print)
2312-6574 (online)
http://etr.diit.edu.ua/article/view/17940/15689
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3041
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ