Рациональное регулирование установленной мощности тягового средства в процессе движения
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Рациональное регулирование установленной мощности тягового средства в процессе движения
Раціональне регулювання встановленої потужності тягового засобу в процесі руху The Rational Regulation of Mounted Capacity of Traction Means in the Process of Moving |
|
Creator |
Саблин, Олег Игоревич
Бондарь, Олег Игоревич Саблін, Олег Ігорович Бондар, Олег Ігорович Sablin, Oleh I. Bondar, Oleg I. |
|
Subject |
электроподвижной состав
электровоз тяговые электродвигатели тяговый ток электровозов електрорухомий склад електровоз тягові електродвигуни тяговий струм електровозів КТОЕ electromotive composition traction motors electric traction current |
|
Description |
Саблин, О. И. Рациональное регулирование установленной мощности тягового средства в процессе движения / О. И. Саблин, О. И. Бондарь // Електрифікація транспорту. — 2011. — № 2. — С. 68—71.
RU: Для снижения избыточной мощности электротранспорта с дискретным регулированием мощности рассмотрена возможность оперативного отключения групп тяговых двигателей в режиме тяги. Выполненные расчеты показывают, что снижение избыточной мощности тягового средства позволяет уменьшить расходы электроэнергии на тягу за счет снижения расходов электроэнергии от неравномерного электропотребления в системе тяги и силовом кругу тягового средства. UK: Для зниження надлишкової потужності електротранспорту з дискретним регулюванням потужності розглянута можливість оперативного відключення груп тягових двигунів в режимі тяги. Виконані розрахунки показують, що зниження надлишкової потужності тягового засобу дозволяє зменшити витрати електроенергії на тягу за рахунок зниження витрат електроенергії від нерівномірного електроспоживання в системі тяги та силовому колі тягового засобу. EN: To reduce the excess capacity of electric power control with discrete considered the possibility of operational teams off the traction motors in traction mode. The calculations show that the reduction of excess capacity traction means to reduce the cost of electricity for traction by reducing the cost of electricity from non-uniform energy consumption in the thrust and pulling force range of funds. |
|
Date |
2014-12-10T09:34:26Z
2014-12-10T09:34:26Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2307-4221 (print)
2312-6574 (online) http://etr.diit.edu.ua/article/view/17946/15696 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3046 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|