Визначення сили тяги пасажирського електровоза при вирішенні задач тягового забезпечення
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Визначення сили тяги пасажирського електровоза при вирішенні задач тягового забезпечення
Определение силы тяги пассажирского электровоза при решении задач тягового обеспечения Traction Force of Passenger Electric Definition for Traction Providing Solve |
|
Creator |
Арпуль, Сергій Вікторович
Арпуль, Сергей Викторович Arpul, Serhiy V. |
|
Subject |
пасажирський електровоз
прискорення поїзда пускова швидкість пускова сила тяги основний питомий опір руху тягова характеристика універсальна характеристика КЕСЗ пассажирский электровоз ускорения поезда пусковая скорость пусковая сила тяги основной удельное сопротивление движению тяговая характеристика универсальная характеристика passenger electric locomotive the acceleration of the train starting speed starting tractive force the main specific resistance movement tractive characteristics universal characteristic |
|
Description |
Арпуль, С. В. Визначення сили тяги пасажирського електровоза при вирішенні задач тягового забезпечення / С. В. Арпуль // Електрифікація транспорту. — 2013. — № 5. — С. 8—12.
UK: Специфіка визначення керуючих параметрів рівняння руху в задачах тягового забезпечення полягає у відсутності тягових характеристик і даних про величину маси електровоза. У роботі запропоновано рішення цієї задачі за рахунок вводу відносної маси локомотива і використання універсальних тягових характеристик, отриманих для електровозів з колекторними тяговими двигунами постійного і пульсуючого струму, а також з асинхронним тяговим приводом. В результаті запропоновані аналітичні вирази для визначення основного питомого опору руху і граничної тягової характеристики для всіх зон регулювання потужності основних типів тягових приводів. Запропоновано аналітичну залежність для визначення маси електровоза. Аналіз якої показав, що основними параметрами, що визначають масу електровоза при фіксованій масі складу, є: тип тягового приводу і прискорення поїзда при пусковий швидкості. Основною особливістю отриманих виразів для визначення керуючих параметрів рівняння руху є те, що вони не включають в якості параметра масу складу і електровоза. Це дає можливість рішення поставленої задачі базувати на результатах тягових розрахунків. RU: Специфика определения управляющих параметров уравнения движения в задачах тягового обеспечения состоит в отсутствии тяговых характеристик и данных о величине массы электровоза. В работе предложено решение этой задачи за счет ввода относительной массы локомотива и использования универсальных тяговых характеристик, полученных для электровозов с коллекторными тяговыми двигателями постоянного и пульсирующего тока, а также с асинхронным тяговым приводом. В результате предложены аналитические выражения для определения основного удельного сопротивления движению и предельной тяговой характеристики для всех зон регулирования мощности основных типов тяговых приводов. Предложена аналитическая зависимость для определения массы электровоза. Анализ которой показал, что основными параметрами, определяющими массу электровоза при фиксированной массе состава, являются: тип тягового привода и ускорение поезда при пусковой скорости. Основной особенностью полученных выражений для определения управляющих параметров уравнения движения является то, что они не включают в качестве параметра массу состава и электровоза. Это дает возможность решение поставленной задачи базировать на результатах тяговых расчетов. EN: The specificity of the definition of governing parameters of the equations of motion in the tasks of traction security is the lack of traction characteristics, data on the amount of the mass of an electric locomotive. In the work of the proposed solution to this problem at the expense of input in the relative weight of the locomotive and the use of universal traction characteristics obtained for the electric locomotive with collector traction motors and DC pulsating current, as well as with asynchronous traction drive. As a result of the proposed analytical expressions for determining the principal of specific resistance movement and maximum tractive characteristics for all of the zones of the power of the main types of traction drives. Proposed analytical dependence for determining the mass of an electric locomotive. The analysis of which showed that the main parameters determining the mass of the locomotive with fixed mass ended, are follows: type of traction drive and the acceleration of the train with starting speed. The main feature of the obtained expressions for determination of the parameters of the equation of motion is that they do not include the mass of the composition and of the locomotive. It gives the opportunity to the solution of the problem based on the results of traction calculation. |
|
Date |
2014-12-12T07:47:12Z
2014-12-12T07:47:12Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2307-4221 (print)
2312-6574 (online) http://etr.diit.edu.ua/article/view/24300/21846 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3064 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|