Запис Детальніше

Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами
 
Creator Кут, В.
 
Subject інформаційні технології
методи штучного інтелекту
експертна система CLIPS
information technologies
methods of artificial intelligence
consulting model CLIPS
 
Description Розглянуто питання специфіки навчання слухачів з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології замінюються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання.
Вибір оптимального навчального маршруту для слухачів з особливими потребами залежить від їхніх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розроблення своїх програмних інструментів. Questions about the specific of studies of listeners with the special necessities are examined in the article. In this case traditional educational technologies are substituted by distance. It predetermines the use of modern interactive information technologies of studies. The choice of optimal educational route for listeners with the special necessities depends on their individual features. He requires development of the programmatic instruments for every concrete case.
 
Date 2012-04-18T12:09:23Z
2012-04-18T12:09:23Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Кут В. Концептуальні засади формування дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами / В. Кут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 715 : Інформаційні системи та мережі. – С. 183-193. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12073
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки