Запис Детальніше

Еще раз об определении экономии электроэнергии на тягу за счет частичного отключения тяговых двигателей электроподвижного состава

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еще раз об определении экономии электроэнергии на тягу за счет частичного отключения тяговых двигателей электроподвижного состава
Ще раз про визначення економії електроенергії на тягу за рахунок часткового відключення тягових двигунів електрорухомого складу
Once Again about Determination of Economy of Electric Power on Traction Due to Partial Disconnection of Hauling Engines of Electromobile Composition
 
Creator Гетьман, Геннадий Кузьмич
Васильев, Вячеслав Евгеньевич
Гетьман, Геннадій Кузьмич
Васильєв, В’ячеслав Євгенович
Getman, Gennady K.
Vasiliev, Viacheslav E.
 
Subject расход электроэнергии
тяга поездов
электрическая тяга
отключение части тяговых двигателей
витрата електроенергії
тяга поїздів
електрична тяга
відключення частини тягових двигунів
КЕСЗ
expense of electric power
traction of trains
electric traction
disconnection of part of hauling engines
 
Description Гетьман Г. К. Еще раз об определении экономии электроэнергии на тягу за счет частичного отключения тяговых двигателей электроподвижного состава / Г. К. Гетьман, В. Е. Васильев // Електрифікація транспорту. — 2013. — № 5. — С. 33—40.
RU: Анализируются результаты работ по исследованию возможности снижения расхода электроэнергии на тягу поездов за счет изменения используемой части установленной на электроподвижном составе мощности тяги.
Показано, что известные методы определения экономии электроэнергии за счет отключения части тяговых двигателей, основанные на сравнении их к. п. д. или мощности потерь энергии, в общем случае не позволяют получить объективную оценку полезности данного мероприятия, а в ряде случаев приводят к ошибочным результатам и заблуждениям.
Предложен метод расчетного определения экономии электроэнергии при частичном отключении тяговых двигателей, базирующийся на использовании в качестве показателя рациональности режима нагружения расхода электроэнергии на измеритель перевозочной работы.
UK: Аналізується результати робіт по дослідженню можливості зниження витрати електроенергії на тягу поїздів за рахунок зміни використовуваної частини установленої на електрорухомому складі потужності тяги.
Показано, що відомі методи визначення економії електроенергії за рахунок відключення частини тягових двигунів, засновані на порівнянні їх к. к. д. або потужності втрат енергії, в загальному випадку не дозволяють отримати об'єктивну оцінку корисності даного заходу, а у ряді випадків призводить до помилкових результатів і помилок.
Запропонований метод розрахункового визначення економії електроенергії при частковому відключенні тягових двигунів, що базується на використовуванні у якості показника раціональності режиму навантаження витрати електроенергії на вимірник перевізної роботи.
EN: The results of works on research of possibility of decline of expense of electric power on traction of trains due to the change of the used part of the power of traction set on electro-mobile composition are analyzed.
It is shown that the known methods of determination of economy of electric power due to disconnection of part of hauling engines, based on comparison of them
Coefficient of performance or powers of losses of energy, in general case does not allow to get objective estimation of utility of this measure, and in a number of cases result in erroneous results errors.
The method of calculation determination of economy of electric power at partial disconnection of hauling engines is offered, being based on the use as the index of rationality of the mode of loading of expense of electric power on the measuring device of vehicular work.
 
Date 2014-12-15T06:48:01Z
2014-12-15T06:48:01Z
2013
 
Type Article
 
Identifier 2307-4221 (print)
2312-6574 (online)
http://etr.diit.edu.ua/article/view/24306/21851
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3071
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ