Запис Детальніше

Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму
Исследование процессов пуска и работы в неноминальных режимах электродвигателей компрессоров электропоездов постоянного тока
Study of Starting and of Operation in Regimes Which Differ From the Nominals, of Electric Motors of Compressors Electric Trains DC
 
Creator Краснов, Роман Володимирович
Краснов, Роман Владимирович
Krasnov, Roman V.
 
Subject електродвигун
електропоїзд
компресор
етапи пуску
теплові реле
перенавантаження
коротке замикання
КЕЕ
электродвигатель
электропоезд
компрессор
этапы пуска
тепловые реле
перегрузка
короткое замыкание
electric motor
electric train
compressor
start-up phases
thermal relay
overload
short-circuiting
 
Description Краснов, Р. В.
Дослідження процесів пуску та роботи в неномінальних режимах електродвигунів компресорів електропоїздів постійного струму: [препринт] / Р. В. Краснов // Комунальне господарство міст : науково-технічний збірник / Харців. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. - Харків, 2014. – Вип. 114. – С. 76-81.
UK: В статті розглянуто можливі режими роботи електродвигуна компресора електропоїзда постійного струму, при яких відбувається нагрівання ізоляції обмоток якоря зверх встановлених значень. При цьому теплове реле ТРВ-8,5 не виконує свої функції і, як наслідок, за один рік експлуатації з ладу виходить до 50 % двигунів, що встановлені на рухомому складі.
RU: В статье рассмотрены возможные режимы работы электродвигателя компрессора электропоезда постоянного тока, при которых происходит нагревание изоляции обмоток якоря сверх установленных значений. При этом тепловое реле ТРВ-8,5 не выполняет свои функции и, как следствие, за один год эксплуатации из строя выходит до 50 % двигателей, установленных на подвижном составе.
EN: The article considers the possible modes of operation of the electric compressor of electric trains DC when there is a heating winding insulation anchors in excess of established values. In this case, the thermal relay TRV-8,5 does not perform its functions and, consequently, for one year of operation goes down to 50 % of the engines installed on rolling stock. To improve the reliability of electric rolling stock must be replaced compressor motor protection system for the better, which does not have the above disadvantages and need to replace the insulation class B to a higher class.
 
Date 2014-12-15T11:53:48Z
2014-12-15T11:53:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3084
 
Language uk_UA
 
Publisher Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова