Постановка задачі визначення оптимального режиму перевізного процесу
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Постановка задачі визначення оптимального режиму перевізного процесу
Постановка задачи определения оптимального режима перевозочного процесса Problem Determining the Best Mode of Transportation Process |
|
Creator |
Таранець, Ольга Ігорівна
Баркалов, Ігор Володимирович Таранец, Ольга Игоревна Баркалов, Игорь Владимирович Taranets, Olga I. Barkalov, Igor V. |
|
Subject |
вантаж
доставка оптимальний режим перевізний процес прибуток КУЕР груз оптимальный режим перевозочный процесс прибыль cargo delivery optimal mode of transportation process profit |
|
Description |
Таранець, О. І. Постановка задачі визначення оптимального режиму перевізного процесу: [препринт] / О. І. Таранець, І. В. Баркалов // Залізничний транспорт України. — 2013. — № 5/6 (102/103). — С. 26—29. УДК 656.212.5:681.3.
UK: У статті розглянуто схему доставки вантажів від вантажовідправника вантажоодержувачу, при цьому транспортні роботи виконує перевізник. Запропоновано оптимальний режим перевізного процесу, при якому досягається мінімум витрат по доставці вантажів. Встановлено, що коопероване використання технічних засобів дає можливість значно знизити час непродуктивних простоїв, поліпшити їх завантаження, а також зменшити витрати з утримання та будівництва технічних засобів. RU: В статье рассмотрена схема доставки грузов от грузоотправителя грузополучателю, при этом транспортные работы выполняет перевозчик. Предложен оптимальный режим перевозочного процесса, при котором достигается минимум затрат по доставке грузов. Установлено, что кооперированное использования технических средств позволяет значительно снизить время непроизводительных простоев, улучшить их загрузку, а также уменьшить расходы по содержанию и строительства технических средств. EN: The article considers the scheme of delivery of cargoes from the shipper to the consignee, and the work is done by the transport carrier. The optimal mode of transportation process is proposed, at which the minimum cost for the delivery of goods. Found that cooperative use of technology can significantly reduce unproductive idle time to improve their load, and reduce maintenance costs, and construction technology. Придніпровська залізниця |
|
Date |
2014-12-15T12:33:18Z
2014-12-15T12:33:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3086
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДП “Державний науково-дослідний центр залізничного транспорту України”
|
|