Перевозка металлургической продукции кольцевыми маршрутами по расписанию с использованием частных локомотивов
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Перевозка металлургической продукции кольцевыми маршрутами по расписанию с использованием частных локомотивов
Перевезення металургійної продукції кільцевими маршрутами за розкладом з використанням приватних локомотивів Transport of Metal Product Circular Route Scheduled with the Use of Private Locomotives |
|
Creator |
Березовый, Николай Иванович
Березовий, Микола Іванович Berezovy, Nikolay I. Berezovyi, Mykola I. |
|
Subject |
трубная заготовка
маршрут расписание частный локомотив вагон обменный парк pipe billet route schedule private locomotive carriage exchange park КСВ |
|
Description |
Березовый Н. И. Перевозка металлургической продукции кольцевыми маршрутами по расписанию с использованием частных локомотивов: [препринт] / Н. И. Березовый // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. — 2014. — Вип. 3 (68). — С. 51—55.
RU: Рассмотрены направления совершенствования перевозочного процесса трубной заготовки между станциями зарождения и погашения вагонопотоков. Определена экономическая эффективность капитальных вложений в собственные вагоны. Обоснована целесообразность организации движения маршрутов по расписанию, применение вагонов обменного парка на подъездном пути погрузки вагонов и частных локомотивов для обеспечения перевозок груженых и порожних маршрутов. UK: Розглянуто напрями удосконалення перевізного процесу трубної заготовки між станціями зародження та погашення вагонопотоку. Визначено економічну ефективність капітальних вкладень у власні вагони. Обґрунтовано доцільність організації руху маршрутів за розкладом, застосування вагонів обмінного парку на під'їзній колії навантаження вагонів та приватних локомотивів для забезпечення перевезень завантажених та порожніх маршрутів. EN: Discussed ways of improving the transportation process billets between stations of origin and maturity of traffic volumes. The economic efficiency of capital investments in their own cars. The expediency of the organization of movement routes on schedule, use the exchange cars park on driveways loading wagons and locomotives for private transport loaded and empty routes. |
|
Date |
2014-12-17T13:24:21Z
2014-12-17T13:24:21Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3119
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ЧП «Технологический центр»
|
|