Запис Детальніше

Показники якості електричної енергії рекуперованої на електрифікованих ділянках постійного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Показники якості електричної енергії рекуперованої на електрифікованих ділянках постійного струму
Технологические потери рекуперированной электроэнергии в тяговой сети постоянного тока
Quality Indices of the Recuperated Energy in DC Traction Power Supply System
 
Creator Нікітенко, Анатолій Володимирович
Никитенко, Анатолий Владимирович
Nikitenko, Anatolii V.
Nikitenko, Anatoliy V.
 
Subject рекуперація
електроенергія
тягова система
втрати
випадковий процес
струм
КЕЕ
рекуперация
электроэнергия
тяговая система
потери
случайный процесс
ток
recuperation
electric energy
traction power system
losses
stochastic process
current
 
Description Нікітенко, А. В.
Показники якості електричної енергії рекуперованої на електрифікованих ділянках постійного струму: [препринт] / А. В. Нікітенко // Гірнича електромеханіка та автоматика : науково-технічний зб. / Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ, 2014. - Вип. 92. - С. 127-132.
UK: Пропонується використовувати деякі критерії з ГОСТ 13109-97 для оцінки якості електричної енергії, що рекуперується на електрифікованих ділянках постійного струму Проведена кількісна оцінка її якості. Виконано аналіз характеру зміни напруги на струмоприймачі електровозу ВЛ8 та електропоїзда ЭПЛ-2Т в режимі рекуперативного гальмування.
RU: Предлагается использовать некоторые критерии с ГОСТ 13109-97 для оценки качества рекуперированной электрической энергии на электрифицированных участках постоянного тока. Проведена количественная оценка качества рекуперированной энергии. Выполнен анализ характера изменения напряжения на токоприемнике электровоза ВЛ8 и электропоезда ЭПЛ-2Т в режиме рекуперативного торможения.
EN: The paper proposes to use the indices of State Standard 13109-97 for the estimation of the quality of the recuperated energy in DC traction power supply system. The numerical calculation of its quality is done. The voltage and current variations on the pantograph of the electric train EPL-2T and locomotive VL8 in the recuperative mode.
 
Date 2014-12-18T10:37:50Z
2014-12-18T10:37:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3141
 
Language uk_UA
 
Publisher Дніпропетровський національний гірничий університет