Запис Детальніше

Формування раціональних потоків поїздів на мережі залізниць.

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування раціональних потоків поїздів на мережі залізниць.
Формирование рациональных потоков поездов на сети железных дорог.
Rational Trainflow Formation on the Railway Network.
 
Creator Чибісов, Юрій Віталійович
Чибисов, Юрий Витальевич
Chibisov, Yuriy V.
 
Subject залізнична мережа
потік поїздів
математична модель
раціональний розподіл
векторна оптимізація
КСВ
железнодорожная сеть
поток поездов
математическая модель
рациональное распределение
векторная оптимизация
railway network
train flow
mathematical model
rational distribution
vector optimization
 
Description Ю. В. Чибісов Формування раціональних потоків поїздів на мережі залізниць / Ю. В. Чибісов // Вісник Національного технічного університету «Харківського політехнічного інституту» – Вип. 56 – Вид-во Харків. техн. ун-ту «ХПІ», 2013 – с. 66–76.
UK: У даній статті запропонована математична модель раціонального розподілу поїздопотоків по залізничній мережі. Основна мета досліджень – розробка алгоритму формування напрямків поїздопотоків по найкоротшому шляху мережі залізниць, що забезпечить мінімальні витрати енергоресурсів на просування поїздів. Розподіл потоків по мережі виконано за допомогою теорії графів. В якості критерію оптимальності обрано мінімум поїздо-кілометрів пробігу.
RU: В данной статье предложена математическая модель рационального распределения поездопотоков по железнодорожной сети. Основная цель исследований – разработка алгоритма формирования направлений поездопотоков по кратчайшему пути сети железных дорог, что обеспечит минимальные расходы энергоресурсов на продвижение поездов. Распределение потоков по сети выполнено с помощью теории графов. В качестве критерия оптимальности выбран минимум поездо-километров пробега.
EN: Mathematical model of the rational trainflow distribution on the rail network was offered in this article. The main purpose of research work is development of the algorithm which will help to make the shortest paths of the trainflows, which will provide a minimum expenditure of energy resources to the promotion of trains. The trainflows distribution on the network was made with the help of the graph theory. The minimum of the train-kilometers was chosen as the optimality criterion.
 
Date 2014-12-22T08:08:36Z
2014-12-22T08:08:36Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3166
 
Language uk_UA
 
Publisher ХПІ