Запис Детальніше

Исследование функционирования различных структурных вариантов гибких потоков для ремонта вагонов при помощи имитационного моделирования

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Исследование функционирования различных структурных вариантов гибких потоков для ремонта вагонов при помощи имитационного моделирования
Дослідження функціонування різних структурних варіантів гнучких потоків для ремонту вагонів за допомогою імітаційного моделювання
Operation Study of Different Structural Options of Flexible Flows for Car Repair Using Simulation Modeling
 
Creator Мямлин, Владислав Витальевич
Мямлін, Владислав Віталійович
Myamlin, Vladislav V.
 
Subject ремонт вагонов
гибкий поток
имитационное моделирование
анализ вагоноремонтных структур
проектирование вагоноремонтных предприятий
ремонт вагонів
гнучкий потік
імітаційне моделювання
аналіз вагоноремонтних структур
проектування вагоноремонтних підприємств
кваг
car repair
flexible flow
simulation modeling
analysis of car repair structures
design of car repair enterprises
 
Description Мямлин, В. В.
Исследование функционирования различных структурных вариантов гибких потоков для ремонта вагонов при помощи имитационного моделирование / В. В. Мямлин // Наука та прогрес транспорту. — 2014. — № 3 (51). — С. 124 —135 : табл. — Библиогр. в конце ст. — doi: 10.15802/stp2014/25920.
RU: Цель. В работе необходимо усовершенствовать методы организации ремонта вагонов за счет поиска рациональных структур гибких потоков для ремонта вагонов. Методика. Использовалось имитационное моделирование для анализа функционирования вагоноремонтных потоков. Исходными данными для генерирования случайных величин продолжительности ремонта вагонов выступали статистические данные, собранные на действующих вагоноремонтных предприятиях. Результаты. Полученные результаты свидетельствуют о том, что при одном и том же количестве модулей более эффективным является гибкий ремонтный поток. Гибкий поток позволяет увеличить пропускную способность, повысить съем вагонов с одного модуля и сократить продолжительность простоя вагонов в ремонте. Научная новизна. Были выявлены закономерности, позволяющие установить связи между различными структурными вариантами гибкого потока и их эксплуатационными показателями. Получены конкретные данные, позволяющие по-новому
взглянуть на организацию вагоноремонтного производства. Практическая значимость. Данные результаты могут быть использованы при проектировании новых перспективных предприятий для ремонта вагонов, а также при реконструкции или расширении существующих предприятий с целью перевода их на гибкий
поток. Рекомендуется при проектировании и строительстве новых вагоноремонтных предприятий обязательно учитывать полученные результаты и стараться внедрить их в производство.
UK: Мета. У роботі необхідно удосконалити методи організації ремонту вагонів за рахунок пошуку раціональних структур гнучких потоків для ремонту вагонів. Методика. Використовувалось імітаційне моделювання для аналізу функціонування вагоноремонтних потоків. Вихідними даними для генерування випадкових величин тривалості ремонту вагонів виступали статистичні дані, зібрані на діючих вагоноремонтних підприємствах. Результати. Отримані результати свідчать про те, що при одній і тій же кількості модулів більш ефективним
є гнучкий ремонтний потік. Гнучкий потік дозволяє збільшити пропускну здатність, підвищити знімання вагонів з одного модуля та скоротити тривалість простою вагонів у ремонті. Наукова новизна. Були виявлені закономірності, що дозволяють встановити зв’язки між різними структурними варіантами гнучкого потоку та їх експлуатаційними показниками. Отримано конкретні дані, що дозволяють по-новому поглянути на організацію вагоноремонтного виробництва. Практична значимість. Отримані результати можуть бути використані при проектуванні нових перспективних підприємств для ремонту вагонів, а також при реконструкції або розширенні існуючих підприємств із метою переведення їх на гнучкий потік. Рекомендується при проектуванні та будівництві нових вагоноремонтних підприємств обов’язково враховувати отримані результати й намагатися впровадити їх у виробництво.
EN: Purpose. The article is aimed to improve the methods of car repair organization using the search of rational structures of flexible flows. Methodology. For operation analyses of the car repair flows the simulation modeling was used.
The initial data for random value generation of cars repair duration are the statistical data. They were collected at the existing car repair enterprises. Findings. Obtained results show that at the same amount of modules the flexible repair
flow is more efficient. Flexible flow increases the working capacity, improves the removal of cars from one module and reduces car detention time in repair. Originality. There were identified the mechanisms, which allow establishing links between the different structural variants of flexible flow and their operational performance. Concrete data that give a fresh look to the organization of car repair production were obtained. Practical value. These results can be used in designing the new perspective enterprises for car repair and also under reconstruction or expansion of existing enterprises in order to transfer them to the flexible flow. It is recommended to incorporate the obtained results and try to put them into production during designing and construction of new car enterprises.
 
Date 2014-12-22T12:54:50Z
2014-12-22T12:54:50Z
2014
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/stp2014/25920
2307–3489 (Print)
2307–6666 (Online)
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
 
Language ru_RU
 
Publisher ДНУЗТ