Графовая модель системы энергосберегающих мероприятий
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Графовая модель системы энергосберегающих мероприятий
Графова модель системи енергозберігаючих заходів The Graph Model of Energy-Saving Measure System |
|
Creator |
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Кузнецов, Валерій Геннадійович Kuznetsov, Valeriy G. Kuzniecov, Walery G. Kuznetsov, Valerii H. |
|
Subject |
графовая модель
железная дорога система тягового электроснабжения тяговая подстанция контактная сеть графова модель залізниця система тягового електропостачання тягова підстанція контактна мережа КЕПЗ graph model railway traction power supply system traction substations contact line |
|
Description |
Кузнецов, В. Г. Графовая модель системы энергосберегающих мероприятий / В. Г. Кузнецов // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. – Харьков, – 2013. – № 3/8 (63). – С. 61-65.
RU: В данной статье представлена графовая модель системы энергосберегающих мероприятий для хозяйства электрификации и электроснабжения железнодорожного транспорта. Подчёркивается, что выбор энергосберегающих мероприятий необходимо производить по нескольким критериям в соответствии с иерархией целей. С помощью представленного графа можно определять эффективность мероприятий в соответствии с иерархией целей. UK: У даній статті представлена графова модель системи енергозберігаючих заходів для господарства електрифікації та електропостачання залізничного транспорту. Підкреслюється, що вибір енергозберігаючих заходів необхідно проводити за кількома критеріями у відповідності з ієрархією цілей. За допомогою представленого графа можна визначати ефективність заходів у відповідності з ієрархією цілей. EN: The power supply systems of railway transport can be considered as a combination of different processes, combined solution for continuous supplying of electricity with appropriate quality to electric rolling stock. In addition power supply systems should provide a cost-effective supplying of energy and the rational level of losses that occure during the process of transmission and transformation. The problem of energy saving in traction power supply systems is a complex, multi-level and multi-factor. |
|
Date |
2014-12-23T07:54:49Z
2014-12-23T07:54:49Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3185
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
Восточно-Европейский журнал передовых технологий
|
|