Вплив параметрів зв’язку між кузовом і візком на динаміку вантажного вагона
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив параметрів зв’язку між кузовом і візком на динаміку вантажного вагона
Влияние параметров связи между кузовом и тележкой на динамику грузового вагона Influence of Performance Connection between the Body and Bogieon Freight Wagons’ Dynamics |
|
Creator |
Мямлін, Сергій Віталійович
Недужа, Лариса Олександрівна Швець, Анжела Олександрівна Дузик, Вадим Миколайович Мямлин, Сергей Витальевич Недужая, Лариса Александровна Швец, Анжела Александровна Дузик, Вадим Николаевич Myamlin, Serhiy V. Neduzha, Larysa O. Shvets, Angela A. Shvets, Anzhela O. Duzik, Vadym M. |
|
Subject |
вагон
тертя динамікa швидкість КБМ КВАГ трение динамика скорость the car friction the dynamic the speed |
|
Description |
Вплив параметрів зв’язку між кузовом і візком на динаміку вантажного вагона / С. В. Мямлін, Л. О. Недужа, А. О. Швець, В. М. Дузик // Вагонный парк. — 2014. — № 9 (90). — С. 4-9.
UK: Досліджено вплив тертя між кузовом та візком вагона на його динамічну завантаженість з використанням нових підходів до вирішення задачі прогнозування динаміки рухомого складу на значно оновленому теоретичному матеріалі, який охоплює всю історію розвитку теорії тертя й уключає результати новітніх експериментальних досліджень з урахуванням швидкості руху на прямих та кривих малого та середнього радіуса ділянках колії. Отримано залежності основних динамічних показників чотиривісного вантажного піввагона від значення коефіцієнта тертя в системі «кузов — візок» з урахуванням швидкості руху. RU: Исследовано влияние трения на динамическую загруженность вагона с использованием новых подходов к решению задачи прогнозирования динамики подвижного состава на значительно обновленном теоретическом материале, который охватывает всю историю развития теории трения и включает результаты новейших экспериментальных исследований с учетом скорости движения на прямых и кривых малого и среднего радиуса участках пути. Получены зависимости основных динамических показателей четырехосного грузового полувагона от значения коэффициента трения в системе «кузов — тележка» с учетом скорости движения. EN: The influence of friction on the dynamic load of the car using new approaches to solving the problem of predicting the dynamics of rolling stock is investigated, at a significantly updated theoretical material that covers the entire history of the theory of friction and includes the results of recent experimental studies because of the speed on the straights and curves of small-and medium-range sections of the road. Dependences of the main dynamic parameters of a four-freight gondola on the value of the coefficient of friction in the “body — bogie” with regard to speed are received. |
|
Date |
2014-12-23T08:21:37Z
2014-12-23T08:21:37Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3187
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
«Подвижной состав»
|
|