Запис Детальніше

Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні
Будущий учитель английского языка в процессе формирования компетентности в диалогической речи
The Future Teacher of English in the Developing of English competence in Dialogical Speech
 
Creator Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
 
Subject особистість
діяльність
учіння
мотивація
майбутній вчитель
англійська мова
діалогічне мовлення
КФП
личность
деятельность
учение
мотивация
будущий учитель
английский язык
диалогическая речь
personality
activity
motivation
future teacher
English
dialogical speech
 
Description Коробейнікова, Т. І. Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні : [Препринт] / Т. І. Коробейнікова // Сучасний студент у контексті особистісно-діяльнісного підходу за результатами науково-методичних досліджень : Колективна монографія / О. Б. Бігич, М. М. Волошинова, М. С. Глазунов та інші : [за заг. і наук. ред.. О. Б. Бігич]. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2014. — С. 79—87.
UK: В статті розглядається розвиток майбутнього учителя в процесі вивчення іноземної мови в ВНЗ в контексті особистісно-діяльнісного підходу. Розглянуто психологічний портрет студента – майбутнього вчителя англійської мови. Виділено пріоритетні лінії особистісного та діяльнісного розвитку студентів в процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні.
RU: В статье рассматривается развитие будущего учителя в процессе изучения иностранного языка в вузе в контексте личностно-деятельностного подхода. Проанализирован психологический портрет студента – будущего учителя английского языка. Выделены приоритетные линии личностного и деятельностного развития студента в процессе формирования англоязычной компетентности в диалогической речи.
EN: The article analyses the development of a future teacher of English in the period of studying at High School. The main principles of the Self-oriented education and their realization have been analyzed. the article exposes way of developing students’ personalities and their activities in the process of formation of English competence in Dialogical Speech.
 
Date 2014-12-24T11:38:13Z
2014-12-24T11:38:13Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
 
Language uk_UA
 
Publisher Київський національний лінгвістичний університет, Київ