Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні
Будущий учитель английского языка в процессе формирования компетентности в диалогической речи The Future Teacher of English in the Developing of English competence in Dialogical Speech |
|
Creator |
Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна Korobeinikova, Tatyana I. |
|
Subject |
особистість
діяльність учіння мотивація майбутній вчитель англійська мова діалогічне мовлення КФП личность деятельность учение мотивация будущий учитель английский язык диалогическая речь personality activity motivation future teacher English dialogical speech |
|
Description |
Коробейнікова, Т. І. Майбутній учитель англійської мови в процесі формування компетентності в діалогічному мовленні : [Препринт] / Т. І. Коробейнікова // Сучасний студент у контексті особистісно-діяльнісного підходу за результатами науково-методичних досліджень : Колективна монографія / О. Б. Бігич, М. М. Волошинова, М. С. Глазунов та інші : [за заг. і наук. ред.. О. Б. Бігич]. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2014. — С. 79—87.
UK: В статті розглядається розвиток майбутнього учителя в процесі вивчення іноземної мови в ВНЗ в контексті особистісно-діяльнісного підходу. Розглянуто психологічний портрет студента – майбутнього вчителя англійської мови. Виділено пріоритетні лінії особистісного та діяльнісного розвитку студентів в процесі формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні. RU: В статье рассматривается развитие будущего учителя в процессе изучения иностранного языка в вузе в контексте личностно-деятельностного подхода. Проанализирован психологический портрет студента – будущего учителя английского языка. Выделены приоритетные линии личностного и деятельностного развития студента в процессе формирования англоязычной компетентности в диалогической речи. EN: The article analyses the development of a future teacher of English in the period of studying at High School. The main principles of the Self-oriented education and their realization have been analyzed. the article exposes way of developing students’ personalities and their activities in the process of formation of English competence in Dialogical Speech. |
|
Date |
2014-12-24T11:38:13Z
2014-12-24T11:38:13Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3214
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Київський національний лінгвістичний університет, Київ
|
|