К вопросу классификации по грузоподьемности железобетонных арочных пролетных строений железнодорожных мостов
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
К вопросу классификации по грузоподьемности железобетонных арочных пролетных строений железнодорожных мостов
До питання класифікації за вантажопідйомністю залізобетонних арочних прогонових будов залізничних мостів On the Question of The Classification of Load Capacities Concrete Arched Span Construction of Railway Bridges |
|
Creator |
Смык, Марина Сергеевна
Сухоруков, Борис Дмитриевич Попович, Николай Михайлович Смик, Марина Сергіївна Сухоруков, Борис Дмитрович Smyk, Maryna Sergiivna Sukhorukov, Borys D. Popovych, Mykola M. Popovich, Mikola M. Попович, Микола Михайлович |
|
Subject |
классификация по грузоподъемности
арочные пролетные строения железнодорожный мост метод последовательных приближений класифікація за вантажопідйомністю аркові прогонові будови залізничний міст метод послідовних наближень KM classification of load capacitie arched span railway bridge |
|
Description |
К вопросу классификации по грузоподьемности железобетонных арочных пролетных строений железнодорожных мостов [Препринт] / Сухоруков Б. Д., Смык М. С., Попович Н. М. // Строительство, материаловедение, машиностроение: сб. науч. тр. / ПГАСА. – Днепропетровск, 2013. – Вип. 69. – С.522-527.
RU: В статье рассмотрены проблемы, возникающие при классификации по грузоподьемности железобетонных арочных пролетных строений железнодорожных мостов. Ориентируясь на возможности программного комплекса ЛИРА предложен алгоритм определения класса арок численным методом «последовательных приближений». Приведен пример. UK: У статті розглянуто проблеми, що виникають при класифікації за вантажопідйомністю залізобетонних аркових прогонових будов залізничних мостів. Орієнтуючись на можливості програмного комплексу ЛИРА запропоновано алгоритм визначення класу арок чисельним методом «послідовних наближень». Наведено приклад. EN: Article considers the problems arising at classification of load capacities concrete arched span construction of railway bridges. Focusing on the possibilities of LIRA software propose an algorithm of class definition arches by numerical method of "successive approximations". An example is given. |
|
Date |
2014-12-29T07:58:32Z
2014-12-29T07:58:32Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3239
|
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ПГАСА
|
|