Запис Детальніше

Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць
Управление транспортным потоком для уменьшения эксплуатационных расходов электрифицированных железных дорог
Traffic Management to Reduce Operating Costs of Electrified Railways
 
Creator Кузнецов, Валерій Геннадійович
Босий, Дмитро Олексійович
Босый, Дмитрий Алексеевич
Кузнецов, Валерий Геннадиевич
Калашников, Костянтин Олексійович
Калашников, Константин Алексеевич
Kuznetsov, Valeriy G.
Kuzniecov, Walery G.
Bosyi, Dmitry A.
Bosiy, Dmytro O.
Kuznetsov, Valerii H.
 
Contributor Kalashnikov, Konstantin A.
 
Subject електроенергія
втрати
контактна мережа
графік руху
міжпоїзний інтервал
оптимізація
моделювання
КЕПЗ
электроэнергия
потери
контактная сеть
график движения
межпоездной интервал
оптимизация
моделирование
electric power
losses
contact line
train schedule
interval
optimization
simulating
 
Description Кузнецов В. Г. Управління транспортним потоком для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць / В. Г. Кузнецов, Д. О. Босий, К. О. Калашников // Електрифікація транспорту. — 2013. — № 6. — С. 71—79.
UK: Режим роботи систем тягового електропостачання обумовлюється характером зміни навантажень від електрорухомого складу. В процесі руху поїздів змінюється їх взаємне розташування, струм і швидкість кожного окремого поїзду, оскільки поїзд в кожен момент часу знаходиться на різному елементі поздовжнього профілю, який створює свій вплив на основний опір руху. Все це викликає зміну навантажень тягових підстанцій і впливає на величину втрат електроенергії в контактній мережі.
Метою роботи є дослідження впливу параметрів графіку руху поїздів, який визначає навантаження системи тягового електропостачання, на втрати електроенергії в контактній мережі.
В статті розглядається питання можливості зниження витрат електроенергії на тягу поїздів та зниження втрат електроенергії в контактній мережі електрифікованих залізниць шляхом управління графіком руху поїздів. Вказано що існуючі розміри руху мають резерв для постановки та вирішення задачі оптимізації параметрів графіку руху. Виконано розрахунки на прикладі реальної ділянки, які показують можливу величину економії електричної енергії. Досліджено вплив вирівнювання інтенсивності руху поїздів, впорядкування послідовності відправлення поїздів, регулювання інтервалу попутного слідування та часового зсуву пакету поїздів на втрати електричної енергії в контактній мережі.
RU: Режим работы систем тягового электроснабжения обусловлен характером изменения нагрузок от электроподвижного состава. В процессе движения поездов изменяется из взаимное расположение, токи и скорости каждого отдельного поезда, поскольку поезд в каждый момент времени находится на разном элементе продольного профиля, который создает свое влияние на основное сопротивление движению.
Целью данной работы является исследование влияния параметров графика движения поездов, который определяет основную нагрузку системы тягового электроснабжения, на потери электроэнергии в контактной сети.
В статье рассматривается вопрос возможности снижения расхода электроэнергии на тягу поездов и снижения потерь электроэнергии в контактной сети электрифицированных железных дорог путем управления графиком движения поездов. Отмечается, что существующие размеры движения имеют резерв для постановки и решения задачи оптимизации параметров графиков движения. Выполнены расчеты на примере реального участка, которые показывают возможную величину экономии электрической энергии. Исследовано влияние выравнивания интенсивности движения поездов, упорядочивания последовательности отправления поездов, регулирования интервала попутного следования и временного сдвига пакета поездов на потери электроэнергии в контактной сети.
EN: Mode of operation systems due to the nature of the traction power supply load changes from electric rolling. During the movement of the trains varies the positional relationship currents and speed of each train as the train at each time is at a different longitudinal profile element, which produces its effect on the motion of the main resistance.
The aim of this work is to study the influence of parameters of train schedule, which defines the main load of the traction power supply, on loss of electricity in the contact network.
The article describes a possibility of power consumption and power losses decreasing in contact lines of electrified railways by controlling of time train schedule. Existing railway traffic has a reserve for further time train schedule optimization. The results that were obtained by real railway sector calculation shows electric power economy potential. The influence of traffic intensity aligning, interval regulating and time shifting in train schedule on power losses in contact lines are researched.
 
Date 2014-12-30T12:23:10Z
2014-12-30T12:23:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier 2307-4221 (print)
2312-6574 (online)
http://etr.diit.edu.ua/article/view/24352/21877
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3250
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ