Запис Детальніше

Методичний підхід до визначення раціональної кількості пасажирських вагонів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід до визначення раціональної кількості пасажирських вагонів
Методический подход к определению рационального количества пассажирских вагонов
The Methodical Approach to Definition of Rational Quantity of Cars
 
Creator Божок, Наталія Олексіївна
Божок, Наталия Алексеевна
Bozhok, Nataliia O.
 
Subject пасажирський вагон
інвентарний парк
наявний парк
дефіцит вагонів
швидкісний рух
обсяг перевезень
управління парком пасажирських вагонів
КОАІВ
пассажирский вагон
инвентарный парк
необходимый парк
дефицит вагонов
скоростное движение
объем перевозок
управления парком пассажирских вагонов
car
inventory park
necessary park
deficiency of cars
high-speed movement
volume of transportations
managements of park of cars
 
Description Божок, Н. А.
Методичний підхід до визначення раціональної кількості пасажирських вагонів / Н. А. Божок // Вісник економіки транспорту і промисловості : Зб. науково-практич. статей / УкрДАЗТ. – 2014. – Вип. 46. – С. 215–223.
UK: Ситуація, що склалася з парком пасажирських вагонів в останні роки є критичною. Саме тому виникла необхідність у новому
теоретико-методичному підході щодо визначення раціональної кількості пасажирських вагонів. Основною метою статті є удосконалення наукового підходу до визначення кількості пасажирських вагонів на перспективу з урахуванням зміни обсягів пасажирських перевезень, впровадження швидкісного руху в Україні. Вирішення поставленої мети включає в себе чотири етапи: 1) визначення можливої кількості напрямків, де можуть бути введені денні швидкісні поїзди; 2) розподіл кількості пасажирів між швидкісними та звичайними перевезеннями; 3) розрахунок потрібного парку пасажирських вагонів окремо для швидкісних та для звичайних перевезень з урахуванням всіх можливих факторів; 4) визначення суми інвестицій на оновлення парку пасажирських вагонів. Дослідження проводилися з використанням прикладних програм. Після виконання цих досліджень можна зробити висновок, що погасити дефіцит пасажирських вагонів можливо лише за рахунок залучення бюджетних та приватних коштів.
RU: Ситуация, которая сложилась с парком пассажирских вагонов в последние годы является критической. Именно поэтому возникла необходимость в новом теоретико-методическом подходе к определению рационального количества пассажирских вагонов. Основной целью статьи является усовершенствование научного подхода к определению количества пассажирских вагонов с учетом изменения объемов пассажирских перевозок, внедрения скоростного и высокоскоростного движения на Украине. Решение поставленной цели включает в себя четыре этапа : 1) определение возможного количества направлений, где могут быть введены дневные скоростные поезда, 2) распределение количества пассажиров между скоростными и обычными перевозками, 3) расчет необходимого парка пассажирских вагонов отдельно для скоростных и для обычных перевозок с учетом всех возможных факторов, 4 ) определение источников финансирования обновления парка пассажирских вагонов. Исследования проводились с использованием прикладных программ. После выполнения этих исследований можно сделать вывод, что погасить дефицит пассажирских вагонов возможно только за счет привлечения бюджетных и частных средств.
EN: The situation which developed with park of cars in recent years is critical. For this reason there was a need in new methodical approach to definition of rational quantity of cars. Main objective of article is improvement of scientific approach to definition of quantity of cars taking into account change of volumes of passenger traffic, introduction of high-speed movement in Ukraine. The solution of a goal includes four stages: 1) definition of possible quantity of the directions where day high-speed trains can be entered; 2) distribution of number of passengers between high-speed and usual transportations; 3) definition of sources of financing of updating of park of cars; 4) definition of sources of financing of updating of park of cars. Researches are conducted with use of applied programs. After performance of these researches it is possible to draw a conclusion that it is possible to extinguish deficiency of cars only due to attraction of the budgetary and private funds.
 
Date 2014-12-30T13:21:40Z
2014-12-30T13:21:40Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3252
 
Language uk_UA
 
Publisher Українська державна академія залізничного транспорту