Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей
Влаштування сполучних кривих при розміщенні паркових уповільнювачів на прямих ділянках сортувальних колій Product Placement for Copling Curves Park Retarders on the Straights Marshalling Lines |
|
Creator |
Бобровский, Владимир Ильич
Колесник, Антон Игоревич Бобровський, Володимир Ілліч Колесник, Антон Ігорович Bobrovskiy, Volodimir I. Bobrowski, Vladimir I. Kolesnyk, Anton I. |
|
Subject |
сортировочная горка
план горочной горловины сопрягающие кривые длина горловины парковая тормозная позиция оптимизация конструкции горловины сортувальна гірка план гіркової горловини сполучні криві довжина горловини паркова гальмова позиція оптимізація конструкції горловини КСВ sorting hump neck coupling curves length neck yard retarder position neck optimization |
|
Description |
Бобровский, В. И. Устройство сопрягающих кривых при размещении парковых замедлителей на прямых участках сортировочных путей / В. И. Бобровский, А. И. Колесник // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 5. — С. 17—22. УДК 656.212.5. — doi: 10.15802/tstt2013/19271
RU: В данной статье разработан метод определения оптимальных параметров сопрягающих кривых горочной горловины при размещении парковой тормозной позиции на прямом участке пути за основной сопрягающей кривой. Критерием оптимальности является расстояние от пучкового стрелочного перевода до парковой тормозной позиции, которое необходимо минимизировать. Использование предложенного метода при проектировании и реконструкции горок позволит сократить длину горочной горловины и, тем самым, увеличить полезную длину сортировочных путей и повысить эффективность функционирования сортировочных устройств. UK: В даній статті розроблено метод визначення оптимальних параметрів сполучних кривих гіркової горловини при розташуванні паркової гальмової позиції на прямій ділянці колії за основною сполучною кривою. Критерієм оптимальності являється відстань від пучкового стрілочного переводу до паркової гальмової по-зиції, яку необхідно мінімізувати. Використання запропонованого методу під час проектування та реконст-рукції гірок дозволить скоротити довжину гіркової горловини і, тим самим, збільшити корисну довжину сортувальних колій та підвищити ефективність функціонування сортувальних пристроїв. EN: The method of the determination of the optimal parameters of coupling curves in case allocation of the yard retarder position in the straight track section behind the main coupling curve is given in this article. The criterion of optimality is the minimum of the distance between the wisp switch and yard retarder position. Using this method during design and reconstruction of the sorting humps allows to reduce the length of the neck and thus to increase the length of sorting tracks and to improve the operating benefits of sorting equipments. |
|
Date |
2015-02-06T11:24:07Z
2015-02-06T11:24:07Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/tstt2013/19271
2222-419Х (Print) 2313-8688 (Online) http://tstt.diit.edu.ua/article/view/19271/16880 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3340 |
|
Language |
ru_RU
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|