Запис Детальніше

Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів
Исследование влияния параметров управления замедлителями на точность торможения отцепов
Research of Influence of Management Options Moderators on the Accuracy of Braking Otrepev
 
Creator Бобровський, Володимир Ілліч
Дорош, Андрій Сергійович
Бобровский, Владимир Ильич
Дорош, Андрей Сергеевич
Bobrovskiy, Volodimir I.
Bobrowski, Vladimir I.
Dorosh, Andriy S.
Dorosh, Andrii S.
 
Subject керування уповільнювачами
гальмівна позиція
точність гальмування
КСВ
управление замедлителями
тормозная позиция
точность торможения
control of retarders
brake position
braking precision
 
Description Бобровський, В. І. Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів / В. І. Бобровський, А. С. Дорош // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 6. — С. 14—20. УДК 656.212. — doi: 10.15802/tstt2013/24443
UK: В статті виконано дослідження впливу режимів керування вагонними уповільнювачами на точність гальмування відчепів на спускній частині гірки. Встановлено залежність точності реалізації заданої швидкості виходу відчепів з гальмівних позицій від параметрів керування уповільнювачами
RU: В статье выполнены исследования влияния режимов управления вагонными замедлителями на точность торможения отцепов на спускной части горки. Установлена зависимость точности реализации заданной скорости выхода отцепов из тормозных позиций от параметров управления замедлителями.
EN: In the article conducted research the influence of the wagon retarder mode control to the braking precision of cuts on the hill. Dependence of precision realization of the set output speed of the cuts from brake positions from control parameters of retarders was established.
 
Date 2015-02-09T13:08:35Z
2015-02-09T13:08:35Z
2013
 
Type Article
 
Identifier doi: 10.15802/tstt2013/24443
2222-419Х (Print)
2313-8688 (Online)
http://tstt.diit.edu.ua/article/view/24443/pdf_16
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3364
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ