Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів
Исследование влияния параметров управления замедлителями на точность торможения отцепов Research of Influence of Management Options Moderators on the Accuracy of Braking Otrepev |
|
Creator |
Бобровський, Володимир Ілліч
Дорош, Андрій Сергійович Бобровский, Владимир Ильич Дорош, Андрей Сергеевич Bobrovskiy, Volodimir I. Bobrowski, Vladimir I. Dorosh, Andriy S. Dorosh, Andrii S. |
|
Subject |
керування уповільнювачами
гальмівна позиція точність гальмування КСВ управление замедлителями тормозная позиция точность торможения control of retarders brake position braking precision |
|
Description |
Бобровський, В. І. Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів / В. І. Бобровський, А. С. Дорош // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 6. — С. 14—20. УДК 656.212. — doi: 10.15802/tstt2013/24443
UK: В статті виконано дослідження впливу режимів керування вагонними уповільнювачами на точність гальмування відчепів на спускній частині гірки. Встановлено залежність точності реалізації заданої швидкості виходу відчепів з гальмівних позицій від параметрів керування уповільнювачами RU: В статье выполнены исследования влияния режимов управления вагонными замедлителями на точность торможения отцепов на спускной части горки. Установлена зависимость точности реализации заданной скорости выхода отцепов из тормозных позиций от параметров управления замедлителями. EN: In the article conducted research the influence of the wagon retarder mode control to the braking precision of cuts on the hill. Dependence of precision realization of the set output speed of the cuts from brake positions from control parameters of retarders was established. |
|
Date |
2015-02-09T13:08:35Z
2015-02-09T13:08:35Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/tstt2013/24443
2222-419Х (Print) 2313-8688 (Online) http://tstt.diit.edu.ua/article/view/24443/pdf_16 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3364 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|