Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках
Совершенствование режимов управления скатыванием отцепов на автоматизированных сортировочных горках Improvement of Management Modes Rolling Trepov on Automated Humps |
|
Creator |
Кудряшов, Андрій Вадимович
Кудряшов, Андрей Вадимович Kudryashov, Andrey V. |
|
Subject |
режим гальмування
відчеп сортувальна гірка метод оптимізації автоматизована система КСВ режим торможения отцеп сортировочная горка метод оптимизации автоматизированная система braking mode cut sorting hump optimization method the automated system |
|
Description |
Кудряшов, А. В. Удосконалення режимів керування скочуванням відчепів на автоматизованих сортувальних гірках / А. В. Кудряшов // Транспортні системи та технології перевезень : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 6. — С. 65—71. УДК 656.212.5. — doi: 10.15802/tstt2013/24453.
UK: Розглянуто можливість використання методу оптимізації режиму розформування составів для розрахунку швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій на автоматизованих сортувальних гірках з метою підвищення якості сортувального процесу. Запропонований метод враховує умови розділення як суміжних, так і несуміжних відчепів составу і використовує математичну модель скочування відчепів з гірки, що дозволяє реалізувати задані швидкості виходу з гальмівних позицій при регулюванні зони гальмування відчепу. RU: Рассмотрена возможность использования метода оптимизации режима расформирования составов для расчета скоростей выхода отцепов из тормозных позиций на автоматизированных сортировочных горках с целью повышения качества сортировочного процесса. Предложенный метод учитывает условия разделения как смежных, так и несмежных отцепов состава и использует математическую модель скатывания отцепов с горки, позволяющую реализовать заданные скорости выхода из тормозных позиций при регулировании зоны торможения отцепа. EN: The possibility of using the method of optimization of the breaking up of formulations for calculating the rates of release of cuts from the retarding position on the automated humps in order to improve the quality of the sorting process were considered. The offered method takes into account the separation conditions as adjacent and nonadjacent cuts of a train and uses a mathematical model of rolling the cuts down the hump, which allows to realize the desired rate of release of the retarding position when adjusting braking zone of a cut |
|
Date |
2015-02-10T10:13:38Z
2015-02-10T10:13:38Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
doi: 10.15802/tstt2013/24453
2222-419Х (Print) 2313-8688 (Online) http://tstt.diit.edu.ua/article/view/24453/pdf_26 http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3373 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ДНУЗТ
|
|