Запис Детальніше

Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення
Психолого-педагогические предпосылки использования информационно-коммуникационных технологий в обучении английской диалогической речи
Psychology and Educational Aspects Using of Informational-Communicational Technologies in Teaching of English Dialogical Speech
 
Creator Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна
Korobeinikova, Tatyana I.
 
Subject англійська мова
діалогічне мовлення
електронний засіб навчання
інформаційно-комунікаційні технології
майбутній вчитель
мультимедіа
навчальна комп’ютерна програма
КФП
английский язык
диалогическая речь
электронное средство обучения
информационно-коммуникационные технологии
будущий учитель
мультимедиа
обучающая компьютерная программа
English
dialogical speech
e-learning tool
information and communication technologies
future teacher
multimedia
computer program
 
Description Коробейнікова, Т. І.
Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення: [Препринт] / Т. І. Коробейнікова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2014. – Вип. 50. - С. 103-110.
UK: Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення. Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуті психолого-педагогічні основи розробки та використання електронних засобів для забезпечення самостійної аудиторної та поза аудиторної роботи з англійської мови. Сформульовані вимоги до розробки навчальної комп’ютерної програми для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів іноземних мов.
RU: Психолого-педагогические предпосылки использования информационно-коммуникационных технологий в обучении английской диалогической речи. Статья посвящена подготовке будущих учителей иностранных языков. Рассмотрены
психолого-педагогические основы разработки и использования электронных средств в обеспечения самостоятельной аудиторной и внеаудиторной работы по английскому языку. Сформулированы требования к разработке обучающей компьютерной программы для формирования англоязычной компетентности в диалогической речи будущих учителей иностранных языков.
EN: The Psycho-didactic Background of Usage of Information and Communication Technologies in English Dialogical Speech Training. The article deals with the training of the future teachers’ of foreign language. Psycho-didactic background is considered for the development and usage of e-learning tools for self-work in English classroom. The requirements to creation of computer program for development of the future teacher’s English competence in dialogical speech are stated.
 
Date 2015-03-05T09:22:42Z
2015-03-05T09:22:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3445
 
Language uk_UA
 
Publisher Уманський державний педагогічний ун-т ім. Павла Тичини