Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення
Психолого-педагогические предпосылки использования информационно-коммуникационных технологий в обучении английской диалогической речи Psychology and Educational Aspects Using of Informational-Communicational Technologies in Teaching of English Dialogical Speech |
|
Creator |
Коробейнікова, Тетяна Ігорівна
Коробейникова, Татьяна Игоревна Korobeinikova, Tatyana I. |
|
Subject |
англійська мова
діалогічне мовлення електронний засіб навчання інформаційно-комунікаційні технології майбутній вчитель мультимедіа навчальна комп’ютерна програма КФП английский язык диалогическая речь электронное средство обучения информационно-коммуникационные технологии будущий учитель мультимедиа обучающая компьютерная программа English dialogical speech e-learning tool information and communication technologies future teacher multimedia computer program |
|
Description |
Коробейнікова, Т. І. Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення: [Препринт] / Т. І. Коробейнікова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць Уманського державного педагогічного ун-ту ім. Павла Тичини. – Умань, 2014. – Вип. 50. - С. 103-110. UK: Психолого-педагогічні передумови використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні англійського діалогічного мовлення. Стаття присвячена підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Розглянуті психолого-педагогічні основи розробки та використання електронних засобів для забезпечення самостійної аудиторної та поза аудиторної роботи з англійської мови. Сформульовані вимоги до розробки навчальної комп’ютерної програми для формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів іноземних мов. RU: Психолого-педагогические предпосылки использования информационно-коммуникационных технологий в обучении английской диалогической речи. Статья посвящена подготовке будущих учителей иностранных языков. Рассмотрены психолого-педагогические основы разработки и использования электронных средств в обеспечения самостоятельной аудиторной и внеаудиторной работы по английскому языку. Сформулированы требования к разработке обучающей компьютерной программы для формирования англоязычной компетентности в диалогической речи будущих учителей иностранных языков. EN: The Psycho-didactic Background of Usage of Information and Communication Technologies in English Dialogical Speech Training. The article deals with the training of the future teachers’ of foreign language. Psycho-didactic background is considered for the development and usage of e-learning tools for self-work in English classroom. The requirements to creation of computer program for development of the future teacher’s English competence in dialogical speech are stated. |
|
Date |
2015-03-05T09:22:42Z
2015-03-05T09:22:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3445
|
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
Уманський державний педагогічний ун-т ім. Павла Тичини
|
|