Запис Детальніше

Вплив параметрів зв’язку між кузовом та візком на динаміку вантажного вагону

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив параметрів зв’язку між кузовом та візком на динаміку вантажного вагону
Влияния параметров связи между кузовом и тележкой на динамику грузового вагона
Influence Performance Conection Beetwen the Body and Bogie on the Dynamics of Freight Wagons
 
Creator Мямлін, Сергій Віталійович
Недужа, Лариса Олександрівна
Швець, Анжела Олександрівна
Мямлин, Сергей Витальевич
Недужая, Лариса Александровна
Швец, Анжела Александровна
Дузик, Вадим
Myamlin, Serhiy V.
Neduzha, Larysa O.
Shvets, Angela A.
Duzik, Vadim
 
Subject вантажні вагони
ковзуни візків
швидкість руху
прямі та криві ділянки колії
динамічні показники
dynamic performance
кваг
грузовые вагоны
скользуны тележек
скорость движения
прямые и кривые участки пути
динамические показатели
freight wagons
side bearing
traveling speed
straight and curved track sections
 
Description Мямлін С. В. Вплив параметрів зв’язку між кузовом та візком на динаміку вантажного вагону / С. В. Мямлін, Л. О. Недужа, А. О. Швець, В.М. Дузик. Д.: «Вагонный парк», 2014. – 1-13 с.
UK: Мета. Основним вимогами до конструкції вагонів нового покоління, згідно Програми оновлення рухомого складу, є вимоги, які дозволять знизити експлуатаційні витрати й підвисити економічну ефективність їх використання з урахуванням досягнень науково-технічної думки. В зв’язку з актуальністю цієї тематики робота присвячена дослідженню впливу коефіцієнту тертя в опорному з’єднанні «п’ятник – підп’ятник – ковзуни» вантажних вагонів на їх основні динамічні показники – коефіцієнти горизонтальної та вертикальної динаміки, прискорення кузову, рамна сила, коефіцієнт стійкості від сходу з рейок. Методика. Дослідження проводилось методом чисельного інтегрування та математичного моделювання динамічної завантаженості вантажного вагону з використанням програмного комплексу «Dynamics of Rail Vihscles» («DYNRAIL». Результати. Дослідження показали, що вплив на показники безпеки руху мають не тільки параметри тертя в опорному з’єднанні «п’ятник – підп’ятник – ковзуни» вантажного вагона в порожньому і завантаженому стані з візками ЦНИИ-Х3 (модель 18-100), а й інші складові динаміки руху вантажного вагону, а саме радіуси кривих ділянок колії, висота зовнішньої рейки тощо. Наукова новизна. Полягає в дослідженні впливу тертя на динамічну завантаженість вагона з використанням нових підходів до вирішення задачі прогнозування динаміки рухомого складу на значно оновленому теоретичному матеріалі, який охоплює всю історію розвитку теорії тертя і включає результати новітніх експериментальних досліджень з урахуванням швидкості руху на прямих та кривих малого та середнього радіусу ділянках колії. Практична значимість. Одержані результати мають практичну спрямованість. В ході виконання теоретичних досліджень та після проведення моделювання з поліпшеним методом урахування процесів тертя отримано залежності основних динамічних показників чотиривісного вантажного піввагону від значення коефіцієнта тертя у системі «кузов – візок» з урахуванням швидкості руху. Результати досліджень знайшли своє наукове використання в низці публікацій авторів у спеціальних та науково-популярних виданнях.
RU: Цель: Основными требованиям к конструкции вагонов нового поколения, согласно Программы обновления подвижного состава, являются требования, которые позволят снизить эксплуатационные расходы и повысить экономическую эффективность их использования с учетом достижений научно-технической мысли. В связи с актуальностью данной тематики работа посвящена исследованию влияния коэффициента трения в опорном соединении «пятник – подпятник – скользуны» грузовых вагонов на их основные динамические показатели – коэффициенты горизонтальной и вертикальной динамики, ускорения кузова, рамную силу, коэффициент устойчивости от схода с рельсов. Методика: Исследование проводилось методом численного интегрирования и математического моделирования динамической нагруженности грузового вагона с использованием программного комплекса «Dynamics of Rail Vihscles» («DYNRAIL»). Научная новизна: Заключается в исследовании влияния трения на динамическую загруженность вагона с использованием новых подходов к решению задачи прогнозирования динамики подвижного состава, на значительно обновленном теоретическом материале, который охватывает всю историю развития теории трения и включает результаты новейших экспериментальных исследований с учетом скорости движения на прямых и кривых малого и среднего радиуса участках пути. Практическая значимость: Полученные результаты имеют практическую направленность. В ходе выполнения теоретических исследований и после моделирования с улучшенным методом учета процессов трения получены зависимости основных динамических показателей четырехосного грузового полувагона от значения коэффициента трения в системе «кузов-тележка» с учетом скорости движения. Результаты исследований нашли свое научное использование в ряде публикаций авторов в специальных и научно-популярных изданиях.
EN: Purpose: The main requirements for the design of a new generation of cars, according to the Program update rolling stock, are requirements that will reduce operating costs and improve the cost-effectiveness of their use, tak-ing into account the achievements of scientific - technical thought. Due to the urgency of this subject is devoted to the influence of the friction coefficient in the bearing connection center plate – center bowl – bearers should freight cars on their main dynamic parameters - coefficients of horizontal and vertical dynamics, body acceleration, frame strength, stability factor of the derailment. Methodology: Investigations were conducted by the method numerical integration and mathematical modeling of dynamic loading of freight wagons with using program complex «Dy-namics of Rail Vehicles» («DYNRAIL»). Scientific novelty: Is to investigate the influence of friction on the dynamic load of the car using new approaches to solving the problem of predicting the dynamics of rolling stock, at a significantly updated theoretical material that covers the entire history of the theory of friction and includes the results of recent experimental studies because of the speed on the straights and curves of small-and medium-range sections of the road. Practical significance: The results are of practical orientation. In the course of the research, and theoretical modeling with an improved method of accounting of friction obtained on how the main dynamic parameters of a four-freight gondola on the value of the coefficient of friction in the "body - bogie" with regard to speed. The results of scientific studies have found the use of a number of publications and authors in the special scientific and popular publications.
 
Date 2015-03-11T12:48:12Z
2015-03-11T12:48:12Z
2014
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3460
 
Language uk_UA
 
Publisher «Вагонный парк»