Запис Детальніше

Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів
Исследование повышения несущей способности земляного полотна для скоростного движения поездов
Investigation of Carrying Capacity Increase Roadbed for Fast Train
 
Creator Петренко, Володимир Дмитрович
Купрій, Володимир Павлович
Kypriy, Volodymyr P.
Lisnevskyy, Maxim A.
Петренко, Владимир Дмитриевич
Куприй, Владимир Павлович
Лісневський, Максим Анатолійович
Petrenko, Vladimir D.
Лисневский, Максим Анатольевич
Алхдур, Ахмад Муса Махмуд
Alkhdour, Akhmad Musa Makhmud
Alhdur, Akhmad Musa Makhmud
 
Subject геосинтетичний матеріал
підсилення земляного полотна
деформативні характеристики
напружено-деформований стан
КТОФ
геосинтетический материал
усиление земляного полотна
деформационные характеристики
напряженно-деформированное состояние
geosynthetic materials
amplification of subgrade
deformation characteristics
stress-strain state
 
Description Дослідження підвищення несучої здатності земляного полотна для швидкісного руху потягів / В. Д. Петренко, В. П. Купрій, М. А. Лісневський, А. М. М. Алхдур // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. — 2012. — Вип. 2. — С. 50—55 : рис. - Библиогр. в конце ст.
UK: При використанні геосинтетичних матеріалів в нашій країні було запропоновано багато варіантів підсилення земляного полотна. В роботі представлений аналіз результатів дослідження напружено-деформованого стану та деформацій конструкції залізничного насипу. Дослідження і результати аналізу свідчать про те, що напружений стан земляного полотна в значній мірі залежить від місця розташування, виду, форми та деформативних характеристик геосинтетичних матеріалів.
RU: При применении геосинтетических материалов в нашей стране было предложено много вариантов усиления земляного полотна. В работе представлен анализ результатов исследования
напряженно-деформированного состояния и деформаций конструкции железнодорожной насыпи. Исследование и результаты анализа свидетельствуют о том, что напряженное состояние земляного полотна существенно зависит от места нахождения, вида, формы и деформационных характеристик геосинтетических материалов.
EN: For the period the use of geosynthetic materials in our country were offered many variations amplification subgrade.
In the paper presented analysis of the
stress-strain state and strain construction railway embankment. Results of the analysis indicate that the stress state subgrade is largely dependent on location, type, shape and deformation characteristics of geosynthetic materials.
 
Date 2015-04-02T10:29:53Z
2015-04-02T10:29:53Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 2227-1252
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3553
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ