Запис Детальніше

Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць
Управление графиком движения поездов для уменьшения эксплуатационных расходов электрифицированных железных дорог
Managing the Schedule of Trains to Reduce the Operating Costs of Electrified Railways
 
Creator Босий, Дмитро Олексійович
Калашников, Костянтин Олексійович
Босый, Дмитрий Алексеевич
Калашников, Константин Алексеевич
Bosyi, Dmitry A.
Bosiy, Dmytro O.
 
Contributor Kalashnikov, Konstantin A.
 
Subject контактна мережа
втрати електроенергії
графік руху
управління
контактная сеть
потери электроэнергии
график движения
управление
КЕПЗ
contact network
power losses
schedule of trains
managing
 
Description Босий, Д. О. Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць / Д. О. Босий, К. О. Калашников // Українські залізниці. – 2014. – № 4(10). – С. 46-51.
UK: Приведені результати досліджень зміни втрат електроенергії на прикладі реальної ділянки залізниці в залежності від різних способів управління графіком руху поїздів. Розглянуто вирівнювання інтенсивності, впорядкування послідовності відправлення, регулювання інтервалу попутного слідування та часовий зсув пакету поїздів при виконанні графіків руху
RU: Приведены результаты исследований изменения потерь электроэнергии на примере реального участка железной дороги в зависимости от разных способов управления графиком движения поездов. Рассмторены выравнивание интенсивности, упорядочивание последовательности отправления, регулирование интервала попутного следования и временной сдвиг пакета поездов при выполнении графиков движения.
EN: This article discusses the studies of changes in electricity losses on the example of the real district of the railway in depending from the different ways of managing the schedule of trains. The alignment intensity, ordering the sequence of departure, regulation interval associated repetition and time shift packet train are researched.
 
Date 2015-04-02T13:01:48Z
2015-04-02T13:01:48Z
2014
 
Type Article
 
Identifier 2311-1380
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559
 
Language uk_UA
 
Publisher ТОВ "Цифрова типографія", Харків