Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць
eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць
Управление графиком движения поездов для уменьшения эксплуатационных расходов электрифицированных железных дорог Managing the Schedule of Trains to Reduce the Operating Costs of Electrified Railways |
|
Creator |
Босий, Дмитро Олексійович
Калашников, Костянтин Олексійович Босый, Дмитрий Алексеевич Калашников, Константин Алексеевич Bosyi, Dmitry A. Bosiy, Dmytro O. |
|
Contributor |
Kalashnikov, Konstantin A.
|
|
Subject |
контактна мережа
втрати електроенергії графік руху управління контактная сеть потери электроэнергии график движения управление КЕПЗ contact network power losses schedule of trains managing |
|
Description |
Босий, Д. О. Управління графіком руху поїздів для зменшення експлуатаційних витрат електрифікованих залізниць / Д. О. Босий, К. О. Калашников // Українські залізниці. – 2014. – № 4(10). – С. 46-51.
UK: Приведені результати досліджень зміни втрат електроенергії на прикладі реальної ділянки залізниці в залежності від різних способів управління графіком руху поїздів. Розглянуто вирівнювання інтенсивності, впорядкування послідовності відправлення, регулювання інтервалу попутного слідування та часовий зсув пакету поїздів при виконанні графіків руху RU: Приведены результаты исследований изменения потерь электроэнергии на примере реального участка железной дороги в зависимости от разных способов управления графиком движения поездов. Рассмторены выравнивание интенсивности, упорядочивание последовательности отправления, регулирование интервала попутного следования и временной сдвиг пакета поездов при выполнении графиков движения. EN: This article discusses the studies of changes in electricity losses on the example of the real district of the railway in depending from the different ways of managing the schedule of trains. The alignment intensity, ordering the sequence of departure, regulation interval associated repetition and time shift packet train are researched. |
|
Date |
2015-04-02T13:01:48Z
2015-04-02T13:01:48Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2311-1380
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3559 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Publisher |
ТОВ "Цифрова типографія", Харків
|
|