Запис Детальніше

Системний аналіз та соціальна інженерія як методи проектування освітнього простору

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Системний аналіз та соціальна інженерія як методи проектування освітнього простору
Системный анализ и социальная инженерия как методы проектирования образовательного пространства
Systems Analysis and Social Engineering as a Method of Design Education Space
 
Creator Ткач, Тамара Володимирівна
Ткач, Тамара Владимировна
Tkach, Tamara V.
 
Subject соціальні системи
проектування соціальних систем
соціальна інженерія
освітній простір особистості
КФЕБ
социальные системы
проектирование социальных систем
социальная инженерия
образовательное пространство личности
social systems
the design of social systems
social engineering
educational space of the individual
 
Description Ткач, Т. В.
Системний аналіз та соціальна інженерія як методи проектування освітнього простору / Т. В. Ткач // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. т-ту ім. акад. В. Лазаряна. — Дніпропетровськ, 2013. — Вип. 5. — С. 30—36.
UK: У статті розглядаються соціотехнічні підходи до проектування систем людської діяльності, її соціальні й психологічні аспекти. Ідеї проектування поширюються на освітній простір, особистість, зміст виховання і навчання. Тим самим проектування стає для учасників освітнього простору специфічним способом будівництва майбутнього.
RU: Статья посвящена социотехническим подходам к проектированию систем человеческой деятельности, образовательного пространства. Идеи проектирования распространяются на образовательное пространство личности, содержание воспитания и обучения. Тем самым проектирования становится для участников образовательного пространства специфическим способом строительства будущего. Цель исследования: определение основных методов проектирования образовательного пространства, а именно методы системного анализа и социальной инженерии определяются как основные.
EN: Society feels necessity in presenting future forms of being. The attitude to educational process as to the process of immersion in the virtual world, actualization of potential possibilities and assimilation of oneself in the future has been formed. Modern view on education in civilized countries is the following: education by its destination must inculcate in a person ability for universal comprehension of the world, self-study, life-long self-perfectionism.
 
Date 2015-04-03T08:46:25Z
2015-04-03T08:46:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3567
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ