Запис Детальніше

Аналіз методів визначення плати за користування об’єктами інфраструктури залізничного транспорту

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз методів визначення плати за користування об’єктами інфраструктури залізничного транспорту
Анализ методов определения платы за пользование объектами инфраструктуры железнодорожного транспорта
Analysis of Pricing Methods for Railway Infrastructure
 
Creator Близнюк, Т. М.
 
Subject ціноутворення
інфраструктура
граничні витрати
природна монополія
кфбс
тариф
ценообразование
инфраструктура
предельные расходы
естественная монополия
тариф
pricing
infrastructure
marginal costs
natural monopoly
tariff
 
Description Близнюк, Т. М.
Принципи ціноутворення на залізничному транспорті / Т. М. Близнюк // Проблеми економіки транспорту : тези доп. ХІ Міжнар. наук. конф. (25.04–26.04.2013) / Дніпропетров. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - Д. : ДНУЗТ, 2013. - С. 20.
UK: Вступ. Галузь залізничних перевезень в Україні перебуває на етапі реформування. Згідно з Державною цільовою програмою реформування залізничного транспорту на 2010-2019 роки та з метою підвищення економічної ефективності у сфері залізничних перевезень, підвищення соціального добробуту, вирішення екологічних питань, удосконалення регіональних та державних фінансів, досягнення конкуренції між компаніями-перевізниками важливим є вдосконалення тарифної системи залізничного транспорту. Мета. У зв’язку з організаційно-структурними перетвореннями, виокремленням послуг інфраструктури зі сфери послуг з перевезень важливим є вивчення зарубіжного досвіду з проблем ціноутворення на послуги інфраструктури. Результати. Були охарактеризовані та проаналізовані існуючі методи ціноутворення, які застосовуються в різних країнах світу, висвітлені їх переваги та недоліки. Висновки. У результаті виконаного аналізу було виявлено, що жодна із систем не є ідеальною, а тому в цій сфері важливим є удосконалення та створення нових підходів щодо встановлення плати за користування інфраструктурою залізниць.
RU: Введение. Отрасль железнодорожных перевозок в Украине находится на этапе реформирования. В соответствии с Государственной целевой программой реформирования железнодорожного транспорта на 2010-2019 годы и в целях увеличения экономической эффективности в сфере железнодорожных перевозок, улуч-шения социального благосостояния, решения экологических проблем, усовершенствования региональных и государственных финансов, достижения конкуренции между компаниями-перевозчиками важным является усовершенствование тарифной системы железнодорожного транспорта. Цель работы. В связи с организационно-структурными изменениями, выделением инфраструктуры со сферы эксплуатационной деятельности важным является изучение зарубежного опыта по вопросам ценообразования на услуги инфраструктуры. Результаты. Были охарактеризованы и проанализированы существующие методы ценообразования, которые применяются в разных странах мира, освещены их преимущества и недостатки. Выводы. В результате проведенного анализа было выявлено, что ни одна из систем не является идеальной, а поэтому в данной сфере важно усовершенствовать и создать новый подход по установлению платы за использование объектов инфраструктуры дорог.
EN: Introduction: Ukrainian railway transport industry is in the reforming process at the moment. According to the «State Target Program railway reform 2010-2019 years» and to improve economic efficiency in the field of rail traffic, maximize social welfare, solve environmental problems, improve regional and state finances, achieve competition between companies-carriers it is important to improve rail tariff system. The purpose: Due to organizational and structural changes, separation of railway company from the state and the separation between infrastructure manager and the railway operating companies it becomes necessary to scrutinize existing foreign charging sysytems. Results: Existing pricing methods were characterize d and analyzed and their advantages and disadvantages were evaluated, considering their effect on efficiency. Conclusions: The analysis revealed that none of the systems cannot be called the best, thus it is to improve existing tariff system and create a new one.
 
Date 2015-04-06T05:48:26Z
2015-04-06T05:48:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3571
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ