Запис Детальніше

Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування
Методический подход к определению рациональных скоростей движения пасажирских поездов и зон их обращения
Systematic Approach to Rational Identify the Speed of Movement of Passenger Trains and Areas of Appeals
 
Contributor Момот, Алла Владимировна
Momot, Alla V.
Момот, Алла Володимирівна
 
Subject швидкісний та високошвидкісний рух
високошвидкісна магістраль
швидкість потягу
попит на пасажирські перевезення
рухливість населення
доходна ставка
вартість перевезень
скоростное и высокоскоростное движение
высокоскоростная магистраль
скорость поезда
спрос на пассажирские перевозки
подвижность населения
доходная ставка
стоимость перевозок
high-speed movement
high-speed highway
train speed
demand for passenger traffic
mobility of the population
profitable rate
cost of transportations
 
Description Момот, А. В. (аспирант).
Методичний підхід до визначення раціональних швидкостей руху пасажирських поїздів та раціональних зон їх курсування / А. В. Момот // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - Д., 2013. - Вип. 5: Проблеми економіки транспорту . - С. 80-89.
UK: У статті розміщено матеріал стосовно методичного підходу щодо визначення раціональних зон курсування швидкісних та високошвидкісних поїздів. Для України ця проблема є дуже актуальною, оскільки з 2003 року досліджується Укрзалізницею, французькою компанією SYSTRA, Дніпропетровським національним університетом залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. У колишньому СРСР питання побудови високошвидкісної магістралі Москва–Крим–Кавказ вирішувалося проектно-вишукувальними інститутами Мосдіпрот-ранс та Дніпродіпротранс.
RU: В статье предложен материал, касающийся методического подхода к определению рациональных зон и скоростей обращения скоростных и высокоскоростных поездов. Для Украины эта проблема весьма актуальна, поскольку с 2003 года проводятся исследования в данном направлении Укрзализныцею, французской компанией «SYSTRA», Днепропетровским национальным университетом железнодорожного транспорта имени академика В. Лазаряна. В бывшем СССР вопросы построения высокоскоростной магистрали Москва–Крым–Кавказ в 80-х годах решались проектно-изыскательскими институтами Мосгипротранс и Днепрогипротранс.
EN: In article the material concerning methodical approach to definition of rational zones and speeds of the address of high-speed and high-speed trains is offered. This problem is very actual for Ukraine as since 2003 researches in this direction to Ukrzaliznytsya, by French company SYSTRA, the Dnepropetrovsk national university of railway transport named after academician V. Lazaryanaare conducted. In the former USSR issues of creation of the high-speed highway of Moscow-Krim-Caucasus were in the eighties resolved by the design and survey Moscow state institute of design of transport constructions and Dnepropetrovsk state institute of design of transport constructions.
 
Date 2015-04-07T07:29:10Z
2015-04-07T07:29:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3591
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ