Запис Детальніше

Фінансовий механізм розвитку залізничного транспорту України

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фінансовий механізм розвитку залізничного транспорту України
Финансовый механизм развития железнодорожного транспорта Украины
Financial Mechanism of Railway Ukraine
 
Creator Кассір, Віта Володимирівна
Кассир, Вита Владимировна
Нечай, А. А.
Kassir, Vita V.
 
Subject фінансовий механізм
фінансова політика
фінансові ресурси
управління розвитком
КОА
финансовый механизм
финансовая политика
финансовые ресурсы
управление развитием
financial mechanism
financial policies
financial resources
management development
 
Description Кассір, В. В.
Фінансовий механізм розвитку залізничного транспорту України / В. В. Кассір, А. А. Нечай // Збірник наукових працьЗбірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Д., 2013. - Вип. 6: Проблеми економіки транспорту. - С. 31-35.
UK: Мета. У статті розглянуто проблеми реформування залізничного транспорту, нераціональність тарифоутворення, неефективність деяких видів діяльності та низька якість послуг. Методика. Розглядаються основні елементи, науково обґрунтована фінансова політика сталого розвитку залізниць та ефективного фінансового механізму її реалізації. Результати. Запропоновано класифікувати грошові відносини, що виникають у процесі функціонування залізничного транспорту, за економічним змістом, відтворювальною структурою та видами діяльності; виділити спеціальні механізми тарифоформування, інвестиційний механізм; впроваджувати політику мінімізації рівня податкового навантаження. Наукова новизна. Визначено шляхи розробки сучасної теорії фінансів залізничної галузі, стратегії, тактики та механізмів фінансового забезпечення податкового реформування транспорту. Враховано вимоги законодавства України, досвід реформування залізничного транспорту за кордоном. Практична значимість. Запропоновано розмежувати державні й господарські функції, розподілити монопольні та конкурентні види діяльності, що дасть можливість зняти перешкоди для розвитку конкурентного ринку залізничних перевезень.
RU: Цель. В статье рассмотрены проблемы реформирования железнодорожного транспорта, нерациональность тарифообразования, неэффективность некоторых видов деятельности и низкое качество услуг. Методика. Рассматриваются основные элементы, научно обоснованная финансовая политика устойчивого развития железных дорог, эффективного финансового механизма ее реализации. Результаты. Предложено классифицировать денежные отношения, возникающие в процессе функционирования железнодорожного транспорта, по экономическому содержанию, воспроизведенной структуре, видам деятельности, выделить специальные механизмы тарифоформирования, инвестиционный механизм, проводить политику минимизации уровня налоговой нагрузки. Научная новизна. Определены пути разработки современной теории финансов железнодорожной отрасли, стратегии, тактики и механизмов финансового обеспечения налогового реформирования транспорта. Учтены требования законодательства Украины, опыт реформирования железнодорожного транспорта за рубежом. Практическая значимость. Предложено разграничить государственные и хозяйственные функции, распределить монопольные и конкурентные виды деятельности, что позволит снять препятствия для развития конкурентного рынка железнодорожных перевозок.
EN: Objective: The article deals with problems of railway reform, tariff irrationality, inefficiency of some activities and poor quality services. Methods: review of the basic elements of science-based financial policy of sustainable development of railways and effective financial mechanism for its implementation. Results: suggested to classify monetary matters arising in the operation of railway transport on the economic content, reproductive structures, activities, identify specific mechanisms taryfoformuvannya, investment mechanism, a policy to minimize the tax burden. Scientific novelty: the ways of development of the modern theory of finance railway industry, strategies, tactics and tools of financial provision of the tax reform of transport. Take into account the requirements of the legislation of Ukraine, the experience of railway reform abroad. Practical significance: Proposed delineate government and economic functions, distribute monopoly and competitive activities that will remove obstacles to the development of competitive rail market.
 
Date 2015-04-09T08:12:24Z
2015-04-09T08:12:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3606
 
Language uk_UA
 
Publisher ДНУЗТ