Запис Детальніше

Математичне моделювання "зняття-відновлення" напруги на струмоприймачі електровозів постійного струму

eaDNURT - the electronic archive of the Dnepropetrovsk National University of Railway Transport

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Математичне моделювання "зняття-відновлення" напруги на струмоприймачі електровозів постійного струму
Математическое моделирование "снятия-восстановления" напряжения на токоприемниках электровозов постоянного тока
Mathematical design of «removal are renewals» of tension on current collector direct current electric locomotives
 
Creator Михаліченко, Павло Євгенович
Михаличенко, Павел Евгеньевич
Mihalichenko, Pavel E.
Mykhalichenko, Pavel Ye.
Mykhalichenko, Pavlo Ye.
 
Subject електровоз
електрорухомий склад
струмоприймач
тяговий електродвигун
скопус
электровоз
электроподвижной состав
токоприемник
тяговый электродвигатель
electric locomotive
electric rolling stock
current collector
hauling electric motor
Scopus
 
Description Михаліченко, П. Є. Математичне моделювання "зняття-відновлення" напруги на струмоприймачі електровозів постійного струму / П.Є. Михаліченко // Технічна електродинаміка. — 2012. — № 3. — С. 111-112. УДК: 621.311.004 Стаття включена до БД SCOPUS
UK: Створено математичну модель електромагнітних процесів у системі електричної тяги постійного струму в режимі «відрив-піднімання» струмоприймача електрорухомої одиниці. Шляхом чисельного інтегрування системи диференційних рівнянь електромагнітного стану отримано залежності перехідних електричних величин у силових колах тягових підстанцій та електровозів.
RU: Создана математическая модель электромагнитных процессов в системе электрической тяги постоянного тока в режиме «отрыв-подъем» токоприемника электроподвижной единицы. Путем численного интегрирования системы дифференциальных уравнений электромагнитного состояния получены зависимости переходных электрических величин в силовых цепях тяговых подстанций и электровозов.
EN: The mathematical model of electromagnetic processes in the system of electric traction of direct current in the mode of «break-off - touch» current collector electro-mobile unit is created. By integration of the system of differential equalizations of the electromagnetic state, dependences of transitional electric sizes in the power circuits of hauling substations and electric locomotive are got.
 
Date 2015-04-14T10:57:07Z
2015-04-14T10:57:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier 1607-7970 (print)
2218-1903 (online)
http://eadnurt.diit.edu.ua/jspui/handle/123456789/3624
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62211
 
Language uk_UA
 
Publisher Нац. акад. наук України, Ін-т електродинаміки.